Sæbe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.377 visninger
21 svar
0 synes godt om
18. maj 2011

Janni.

Jeg har lige været i bad - og under bruseren kom jeg til at tænke på hvornår man egentlig skal putte sæbe i vandet og shampoo i håret hos de små?

Hvornår begyndte i med det piger?

Silas er nu lidt over 2 mdr og kommer i bad cirka 2-3 dag, vi bruger ikke sæbe, shampoo eller olie i vandet. 

Søger blot lidt vejledning fra jer.. Kom med jeres gode råd 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2011

Janni.

Slet ingen der har bare et lille bette råd til mig? 

Anmeld

18. maj 2011

Pikku Myy

Jeg tror vi begyndte at bruge shampoo (dog stadig meget sjældent) da min søn var omkring halvandet år. Det blev sommer og han kom indimellem hjem fra vuggestuen med en masse sand i håret. Han er 2 1/2 år nu, og det er stadig kun max 1 gang i ugen vi bruger shampoo.

Sæbe bruger vi ikke.

Hvis du synes hun er ren uden at bruge andet end vand, er min holdning at man bør vente så længe man kan

Anmeld

18. maj 2011

Janni.

pokulati skriver:

Jeg tror vi begyndte at bruge shampoo (dog stadig meget sjældent) da min søn var omkring halvandet år. Det blev sommer og han kom indimellem hjem fra vuggestuen med en masse sand i håret. Han er 2 1/2 år nu, og det er stadig kun max 1 gang i ugen vi bruger shampoo.

Sæbe bruger vi ikke.

Hvis du synes hun er ren uden at bruge andet end vand, er min holdning at man bør vente så længe man kan

1000 tak for dit svar, det er egentlig også min tanke gang. Han døjer lidt med tør hud ind imellem så der har vi en blid creme vi smører ham med, istedet for olie i vandet. 

Anmeld

18. maj 2011

Koen.

farlig tråd søs

Her begyndte vi vel omkring 9-10 mdr, meeen nu ved du os hvad for en grissebasse jeg har

Anmeld

18. maj 2011

Cris

Jeg bruger aldrig shampoo til dem, kun vand og jeg masserer deres hovedbund ligesom der var shampoo, det er der bare ikke. Og så børster jeg deres hår hver dag. Sæbe bliver kun brugt, hvis de har sorte tæer eller de er bare alt for beskidte. Ellers er det bare vand.

Anmeld

18. maj 2011

mortilflere

Når det lugter på samme måde som i ble området...

Anmeld

18. maj 2011

B&J

vi brugte ikke sæbe i starten men der gik ikke langtid fordi vores dreng har meget hår på hovede ellers ville det blive meget ulækkert

Anmeld

18. maj 2011

Janni.

Tanja. skriver:

farlig tråd søs

Her begyndte vi vel omkring 9-10 mdr, meeen nu ved du os hvad for en grissebasse jeg har

Ved jeg søs, men ville lige se hvordan andre gør med hensyn til sæbe, for er i tvivl om hvornår silas skal udsættes for det 

Anmeld

18. maj 2011

Janni.

mortilflere skriver:

Når det lugter på samme måde som i ble området...

Lol..!! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.