Sutter maden af skeen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. maj 2011

dorthemus

LenaJohansen skriver:

FED skål, den må jeg hellere få anskaffet mig

Total smart

Jeg synes den er helt fin...men barnet kan altså godt smide den på gulvet  Runa sidder ikke med en ske endnu for hun vil selv sidde og rode i maden med fingrene, men glæder mig til hun begynder på det.

Forklædet er også fint for det skåner hendes eget tøj og så slipper jeg for at skifte tøj på hende konstant

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2011

LenaJohansen

dorthemus skriver:

Jeg synes den er helt fin...men barnet kan altså godt smide den på gulvet  Runa sidder ikke med en ske endnu for hun vil selv sidde og rode i maden med fingrene, men glæder mig til hun begynder på det.

Forklædet er også fint for det skåner hendes eget tøj og så slipper jeg for at skifte tøj på hende konstant

hihihi det lyder til du  taler af erfaring

Må hellere få det købt her til den første, så vi kan komme til at svine endnu mere

Anmeld

18. maj 2011

dorthemus

LenaJohansen skriver:

hihihi det lyder til du  taler af erfaring

Må hellere få det købt her til den første, så vi kan komme til at svine endnu mere

Efter hun havde drønet den på gulvet TO gange på én dag så sidder jeg altid lige med en lille finger og holder på den...hun er så fræk min datter

Anmeld

18. maj 2011

LenaJohansen

dorthemus skriver:

Efter hun havde drønet den på gulvet TO gange på én dag så sidder jeg altid lige med en lille finger og holder på den...hun er så fræk min datter

hihi børn SKAL være frække Min datter er os begyndt at smide alt på gulvet, for mor samler jo op igen  Så må nok os hellere holde en finger på skålen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.