Sutter maden af skeen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.028 visninger
13 svar
0 synes godt om
18. maj 2011

LenaJohansen

Min datter bliver 6 mdr i næste uge.. Og hun sutter stadig grøden af skeen, er det normalt ? 

Det er uanset hvor tyk grøden er... 

Og må indrømme at det er et værre svineri fordi halvdelen af grøden falder af fordi overlæben skubber det meste af skeen... 

Så mit spørgsmål til jer er : Gør jeres 6mdrs baby det samme ? Og i så fald hvornår holdte det op 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2011

Clisolka

LenaJohansen skriver:

Min datter bliver 6 mdr i næste uge.. Og hun sutter stadig grøden af skeen, er det normalt ? 

Det er uanset hvor tyk grøden er... 

Og må indrømme at det er et værre svineri fordi halvdelen af grøden falder af fordi overlæben skubber det meste af skeen... 

Så mit spørgsmål til jer er : Gør jeres 6mdrs baby det samme ? Og i så fald hvornår holdte det op 

Min datter på 6½ mrd. har ikke haft suttet af skeen, jo måske de første par gange, men det var også det 

Vi startede med grød, da hun var 4 mrd., så hun har været i gang i et stykke tid nu 

Anmeld

18. maj 2011

LenaJohansen

BB78 skriver:

Min datter på 6½ mrd. har ikke haft suttet af skeen, jo måske de første par gange, men det var også det 

Vi startede med grød, da hun var 4 mrd., så hun har været i gang i et stykke tid nu 

Vi startede os ved 4mdr  Men hun sutter det stadig af

Hun åbner stortset ikke munden når det er.. 

Anmeld

18. maj 2011

LenaJohansen

er der ingen der kan hjælpe ?

Anmeld

18. maj 2011

dorthemus

LenaJohansen skriver:

er der ingen der kan hjælpe ?

Mit bedste råd sagt i den aller bedste mening: lad hende gøre det og prøv at lade være med at bekymre dig. Hun skal nok lære det

Min datter der snart er et år har aldrig været særligt interesseret i mad (udover brystmælk) Og jeg har bekymret mig, tudet, være frustreret...og det endte tit med kampe omkring bordet.

For en måned siden vågnede jeg op og tog en beslutning om, at jeg ikke ville bekymre mig men tro på, at min datter nok skulle fange fidusen ved maden.

Det betyder, at stunderne omkring maden er blevet meget hyggeligere og hun hygger sig med at sidde og svine ud over det hele. Ikke meget mad finder vej til munden, men jeg tror på at det nok skal komme.

Lad hende sidde og gratte og svine så skal hun nok komme efter det.

Håber du kan bruge det til noget

Anmeld

18. maj 2011

LenaJohansen

dorthemus skriver:

Mit bedste råd sagt i den aller bedste mening: lad hende gøre det og prøv at lade være med at bekymre dig. Hun skal nok lære det

Min datter der snart er et år har aldrig været særligt interesseret i mad (udover brystmælk) Og jeg har bekymret mig, tudet, være frustreret...og det endte tit med kampe omkring bordet.

For en måned siden vågnede jeg op og tog en beslutning om, at jeg ikke ville bekymre mig men tro på, at min datter nok skulle fange fidusen ved maden.

Det betyder, at stunderne omkring maden er blevet meget hyggeligere og hun hygger sig med at sidde og svine ud over det hele. Ikke meget mad finder vej til munden, men jeg tror på at det nok skal komme.

Lad hende sidde og gratte og svine så skal hun nok komme efter det.

Håber du kan bruge det til noget

Tusind tak for svar.. 

Dejligt at høre at min datter ikke er den eneste der laver det nummer med maden...

Så kan jeg være lidt mere rolig

Og ja kan bruge det til en masse

Anmeld

18. maj 2011

dorthemus

LenaJohansen skriver:

Tusind tak for svar.. 

Dejligt at høre at min datter ikke er den eneste der laver det nummer med maden...

Så kan jeg være lidt mere rolig

Og ja kan bruge det til en masse

Godt at høre

Din datter undersøger maden nu jeg tror det er vigtigt ikke at "ødelægge" den lyst.

Min datter spiser faktisk mere nu end før hvor jeg blev irriteret. Jeg har købt den tallerken fra babybjørn med lave kanter så hun bedre kan få fat i maden. Jeg mader hende samtidigt. Og så har jeg køt et forklæde til hende så kan hun bare grise

Anmeld

18. maj 2011

LenaJohansen

dorthemus skriver:

Godt at høre

Din datter undersøger maden nu jeg tror det er vigtigt ikke at "ødelægge" den lyst.

Min datter spiser faktisk mere nu end før hvor jeg blev irriteret. Jeg har købt den tallerken fra babybjørn med lave kanter så hun bedre kan få fat i maden. Jeg mader hende samtidigt. Og så har jeg køt et forklæde til hende så kan hun bare grise

det var da en go ide, hvor har du købt det henne ?

Anmeld

18. maj 2011

dorthemus

LenaJohansen skriver:

det var da en go ide, hvor har du købt det henne ?

Ihh man kan godt se, at jeg skrev med én hånd

Forklæde og tallerken er fra Babybjørn og købt i Babysam:

http://www.babysam.dk/babybjorn-tallerken-og-ske-rosa.aspx

Anmeld

18. maj 2011

LenaJohansen

dorthemus skriver:

Ihh man kan godt se, at jeg skrev med én hånd

Forklæde og tallerken er fra Babybjørn og købt i Babysam:

http://www.babysam.dk/babybjorn-tallerken-og-ske-rosa.aspx

FED skål, den må jeg hellere få anskaffet mig

Total smart

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.