må altså bare lige have nogle meninger...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

874 visninger
8 svar
0 synes godt om
18. maj 2011

Brei87

Jeg var til gynækolog d. 30 marts og hun konstaterede at jeg har polycystiske ovarier, men viste mig også et æg der stort set var klar til ægløsning. jeg plejer at have en cyklus på ca. 35 dage, men jeg har ikke haft mestruation siden. har taget tests, men de har været negative...

er der nogen af jer der måske kan komme med en eller anden forklaring?

for hvis jeg har ægløsning skal min menstruation vel også komme?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2011

AndreasMor84

Når man har PCO frigives æggene jo ikke altid hvis man har kludder i ægløsnings hormonet.. Så selvom hun kunne se et æg er det ikke lig ægløsning hvis ikke dit FSH hormon er ok.. PCO betyder jo netop "ophobning af æg" og dermed manglende mens.. Fik du ikke taget blodprøver og målt dit hormontal?

Anmeld

18. maj 2011

Brei87

ægget var alt alt for stort til at være en cyste. hun sagde til mig at jeg åbenbart var en af de heldige der stadig havde ægløsning. blodprøverne skal jo tages ved først kommende menstruation. den er blevet taget nu, men min gynækolog måtte sætte min menstruation igang med provera...

Anmeld

18. maj 2011

AndreasMor84

Brei87 skriver:

ægget var alt alt for stort til at være en cyste. hun sagde til mig at jeg åbenbart var en af de heldige der stadig havde ægløsning. blodprøverne skal jo tages ved først kommende menstruation. den er blevet taget nu, men min gynækolog måtte sætte min menstruation igang med provera...

Jeg fik ikke taget blodprøver på et bestemt tidspunkt - jeg fik dem bare taget for havde ikke regelmæssig mens?? Men selvom der har været en ægblærer behøver den ikke have indeholdt et æg..

Anmeld

18. maj 2011

Brei87

jeg synes bare at det virker enormt underligt, for indtil da har jeg haft temmelig regelmæssige menstruationer. det virker mærkeligt at den ikke er kommet efter det...

Anmeld

18. maj 2011

AndreasMor84

Det kunne jo også være den ikke er kommet fordi du er gravid??

Anmeld

18. maj 2011

Brei87

det ville også være mit håb... men har taget nogle tests hen af vejen og også en idag og de er alle negative...

Anmeld

18. maj 2011

Holm88

er du ikke på noget prævention??

hmm lyder underligt, men håber da for dig du er gravid så bliver kæresten nok klar

Anmeld

18. maj 2011

Brei87

vi har brugt kondomer i det sidste halve års tid fordi jeg ikke måtte tage p-piller mens jeg blev undersøgt for PCO.

og de er jo trods alt knap så sikre som pillerne...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.