Pipkukkeren skriver:
Kære Moars
Jeg er da ked af, på dine vegne, at du ikke kan føde hjemme denne gang - hvordan kan det være??
Vi havde virkelig en god oplevelse med hjemmefødselsordningen -også selvom det jo desværre endte med en overflytning... De 16 timer vi havde herhjemme var efter omstændighederne fantastiske! Det var selvfølgelig nogle hårde timer, men der var simpelthen en ro jeg aldrig ville have kunnet finde på en fødestue!
Dog skal det altså lige siges at vi var MEGET uheldige med den jordemoder der overtog os... det er ikke min opfattelse at der er flere af den slags galninge
Hende der var på vagt da vi kom ind og som var med ved min fødsel sammen med Susanne, var rigtig sød... Så du skal nok få en god fødsel på Holbæk 
Line
hej line

Det var fordi fødslen endte i aks. Derfor anbefalede de at næste fødsel skulle foregå i hospitalsregi. Jeg havde dog en udemærket oplevelse da vi blev overflyttet til slagelse selvom det var lige præcis den fødeafd. jeg havde hørt så mange slemme ting fra...og så er jeg bare ikke til sygehuse...altså når jeg selv skal være der

Ja der er bare så søde derude i hjemmefødselsordningen. Det vækkede så gode minder da jeg så dine billeder hvor susanne også er på. Hun er bare NICE...og så er man jo virkelig forkælet som gravid synes jeg i forhold til andre gravide man hørte om hvis jordemødre aldrig havde tid/ikke kendte dem osv.
Dog vil jeg sige at jeg indtil videre har haft et udemærket forløb denne gang også m.h.t. jordemoder...men det bliver aldrig det samme som det at de kommer i ens hjem, og man føler de har en bunke af tid, og spørger ind til meget andet end lige det gængse....giver fodmassage og akupunktur og aarrhh bare er der
Ja hvis jeg møder hende jordemoderen der så skal hun få med mig at bestille
(nu har jeg de sidste dage læst flere ikke så gode beretninger fra holbæk)......og de kan bare komme an
Jeg er selv udd. sygeplejerske og kan ikke fordrage når jeg møder "udbrændthed" i den verden...man står trods alt overfor mennesker, der på den eller anden måde altid vil være svagere stillet end dig.
Sidste år var jeg kort indlagt med min datter på børneafd. i holbæk, og der var også en af de der skrapsakkerjaser, der índerst inde må have det skidt siden de kan snakke sådan til andre mennesker....Det gør mig ondt....I forvejen er et sygehus forhåbentlig jo aldrig noget total yndlingssted at være vel
Kan kun give dig ret i det med roen derhjemme hos sig selv, så unikt...!
Det blev langt men kan kun give dig ret.
og endnu et hurra for jeres dreng