Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
SussieThyssen skriver: Jeg var på toppen 4 timer efter og var i bad..nåja..jeg fik da morfin 2 gange efter det..men lagde det så på hylden og klarede mig med almindelige panodiler Personligt synes jeg bare det var 100 gange lettere med KS end at føde almindeligt.KærligstSussie
Jeg var på toppen 4 timer efter og var i bad..nåja..jeg fik da morfin 2 gange efter det..men lagde det så på hylden og klarede mig med almindelige panodiler
Personligt synes jeg bare det var 100 gange lettere med KS end at føde almindeligt.KærligstSussie
fik du også morfin når du ammede? eller du ammede måske ikke?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
michelledam skriver: nu hvor du nævner kateteret.. hvordan foregår det? jeg har aldrig prøvet sådan et.. bliver det lagt op i urinrøret eller hvordan foregår det?
nu hvor du nævner kateteret.. hvordan foregår det? jeg har aldrig prøvet sådan et.. bliver det lagt op i urinrøret eller hvordan foregår det?
Ja det gør det Efter det blev besluttet at give mig et akut kejsersnit blev der med det samme lagt et kateter i mit urinrør. Det er lidt ubehageligt når det bliver lagt, men kan ikke mærkes bagefter
michelledam skriver: fik du også morfin når du ammede? eller du ammede måske ikke?
Jo det gør man..i sprøjteform..også selvom man ammer.
Jeg fik morfin de første dage imens jeg ammede - måtte dog op til nogle ketoganer, da morfinen ikke virkede på mig
SussieThyssen skriver: Jo det gør man..i sprøjteform..også selvom man ammer.
Jeg fik dem i piller
skalman ha godkendt et pks???
BB78 skriver: Jeg fik dem i piller
Heldige dig..de kom mosende og jog en kæmpe..og jeg mener giga-kæmpe-enorm lang stor sprøjte ind i låret på mig
For syvsytten da..også derfor jeg kun stod model til det 2 gange
SussieThyssen skriver: Heldige dig..de kom mosende og jog en kæmpe..og jeg mener giga-kæmpe-enorm lang stor sprøjte ind i låret på mig For syvsytten da..også derfor jeg kun stod model til det 2 gange
Yikes Mig der hader sprøjter
karina pigen skriver: skalman ha godkendt et pks???
ja det skal du.. det er ikke noget du selv bestemmer.. det er fordi det er bedst for barnet at føde naturligt...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128