Jeg skal have ks.. Er så lettet.. :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.602 visninger
18 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
18. maj 2011

Mother-love

Hej piger.. ja vi var til møde med lægen oppe på sygehuset igår (tirsdag) og jeg skal have et pks den 30. maj.. jeg er simpelthen så glad og så lettet. For har simpelthen gået som et nervevrag i lang tid pga jeg var så bange for at de ikke ville godkende det. hvis de nu ikke mente at et piskesmæld var nok grund.. det gjorde de så heller ikke men da jeg har gået hele min graviditet uden smertestillende og min psyke har det rigtig skidt så ville de godt godkende det. men det er da heller ikke nemt når man tester positivt ugen efter uheldet...

ville høre hvor lang tid det tog jer at komme sådan ovenpå..?? sådan at i kunne gå lidt rundt og have det sådan okay efter operationen?

michelle 36+6

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2011

Janni85

Da jeg fik kejsersnit med drengene, fik jeg det lavet mandag morgen og lå i seng resten af dagen. Om natten da jeg skulle tisse måtte jeg havde hjælp til at komme på toilettet og øv hvor gjord det ondt. Om tirsdagen skulle jeg sætte mig meget stille ned og rejse mig meget stille. Det var meget ømt. Om onsdagen gik det allerede meget bedre. Og så gik ellers bare derud af. Havde forventet at der gik meget længere tid før det ikke gjorde ondt mere. Og havde ingen problemer med at løfte drengene eller bukke mig ned.

Jeg har fødselsdag d. 30 maj  

Tillykke med lillepigen

Anmeld

18. maj 2011

Mother-love

Janni85 skriver:

Da jeg fik kejsersnit med drengene, fik jeg det lavet mandag morgen og lå i seng resten af dagen. Om natten da jeg skulle tisse måtte jeg havde hjælp til at komme på toilettet og øv hvor gjord det ondt. Om tirsdagen skulle jeg sætte mig meget stille ned og rejse mig meget stille. Det var meget ømt. Om onsdagen gik det allerede meget bedre. Og så gik ellers bare derud af. Havde forventet at der gik meget længere tid før det ikke gjorde ondt mere. Og havde ingen problemer med at løfte drengene eller bukke mig ned.

Jeg har fødselsdag d. 30 maj  

Tillykke med lillepigen

okay jamen det lyder jo rigtig godt håber jeg også får det så "nemt"

ja den 30. maj er da en rigtig god dag hehe

og mange tak

Anmeld

18. maj 2011

SHERO

Jeg fik AKS kl. 3 om natten og var oppe og gå kl. 08. Det gjorde lidt ondt, men faktisk ikke så slemt som jeg troede, støttede mig til den rullende "vugge" Da jeg kom hjem på 4. dagen havde jeg stort set ingen smerter, kun lige når jeg hostede eller skulle op og ned fra sengen,men den er også meget lav.

Ved så ikke om det er fordi min spinal hovedepine overdøvede alt andet, for det gjorde knald hammerene ondt... Men ville i hvert fald ikke være nervøs for at få lavet KS igen, synes jeg var så hurtigt ovenpå...  

Anmeld

18. maj 2011

bobbles

fik det for 4 år siden, jeg havde meget ondt. fik ks om mandagen og om lørdagen havde jeg stadig ret ondt men ca en uges tid og så fik jeg det bedre..

Anmeld

18. maj 2011

Clisolka

michelledam skriver:

Hej piger.. ja vi var til møde med lægen oppe på sygehuset igår (tirsdag) og jeg skal have et pks den 30. maj.. jeg er simpelthen så glad og så lettet. For har simpelthen gået som et nervevrag i lang tid pga jeg var så bange for at de ikke ville godkende det. hvis de nu ikke mente at et piskesmæld var nok grund.. det gjorde de så heller ikke men da jeg har gået hele min graviditet uden smertestillende og min psyke har det rigtig skidt så ville de godt godkende det. men det er da heller ikke nemt når man tester positivt ugen efter uheldet...

ville høre hvor lang tid det tog jer at komme sådan ovenpå..?? sådan at i kunne gå lidt rundt og have det sådan okay efter operationen?

michelle 36+6

Jeg fødte en lørdag morgen og om aftenen prøvede jeg at gå lidt rundt, men måtte hurtigt tilbage i seng pga. svimmelhed. Jeg lå med kateter til mandag morgen, hvor jeg var oppe igen - med god støtte i den rullende vugge 

Torsdag var vi hjemme - og dagen efter var vi ude og køre første gang med barnevognen  Kan huske at jeg stoppede med de smertestillende da jeg kom hjem. 

Anmeld

18. maj 2011

SussieThyssen

michelledam skriver:

michelle 36+6

Jeg var på toppen 4 timer efter og var i bad..nåja..jeg fik da morfin 2 gange efter det..men lagde det så på hylden og klarede mig med almindelige panodiler

Personligt synes jeg bare det var 100 gange lettere med KS end at føde almindeligt.

Kærligst
Sussie

Anmeld

18. maj 2011

Pingu

Tillykke med afgørelsen!

Jeg fik plk en torsdag, var oppe om aftenen, dog med meget smerte......men det viste sig at være plasteret jeg ikke kunne tåle, var en stor vabel under dette!!! Da plasteret var væk, var der blot lidt ømhed ved gang.

Var mere end klar til at tage hjem fredag aften, men blev overtalt til at vente til lørdag!!

Held og lykke

Anmeld

18. maj 2011

Mother-love

Pingu skriver:

Tillykke med afgørelsen!

Jeg fik plk en torsdag, var oppe om aftenen, dog med meget smerte......men det viste sig at være plasteret jeg ikke kunne tåle, var en stor vabel under dette!!! Da plasteret var væk, var der blot lidt ømhed ved gang.

Var mere end klar til at tage hjem fredag aften, men blev overtalt til at vente til lørdag!!

Held og lykke

tak

det vil sige man skal være deroppe i 2 dage eller?

Anmeld

18. maj 2011

Mother-love

BB78 skriver:

Jeg fødte en lørdag morgen og om aftenen prøvede jeg at gå lidt rundt, men måtte hurtigt tilbage i seng pga. svimmelhed. Jeg lå med kateter til mandag morgen, hvor jeg var oppe igen - med god støtte i den rullende vugge 

Torsdag var vi hjemme - og dagen efter var vi ude og køre første gang med barnevognen  Kan huske at jeg stoppede med de smertestillende da jeg kom hjem. 

nu hvor du nævner kateteret.. hvordan foregår det? jeg har aldrig prøvet sådan et.. bliver det lagt op i urinrøret eller hvordan foregår det?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.