ÆL-udflåd, men negativ ÆL-test ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12.125 visninger
20 svar
0 synes godt om
18. maj 2011

Anonym trådstarter

Efter en tur på toilettet, opdagede jeg en ret stor klat udflåd... Jeg prøvede at mærke det, og der var bestemt INGEN tvivl!! Jeg kunne strække det ihvertfald 3 cm uden at det knækkede!! 

Så jeg prøvede for sjov skyld at tage en ÆL test, men den var langt fra positiv.... Jeg synes det er underligt, for jeg testede bragende positiv ÆL for en uge siden... 

Hvad kan det skyldes? Andre som har prøvet det? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2011

Millesbaby

Er lige med på en "lytter" for er blevet meget i tvivl omkring ÆL her på det sidste.
Jeg vil jo mene at man har ÆL når slimen er der om testen så er positiv eller ej for er der ingen slim så er det jo ikke optimalt for sæden.
Dog læser jeg oftere at nogen er stoppet med at have slim og så bliver testen positiv

Anmeld

18. maj 2011

Anonym trådstarter

Millesbaby skriver:

Er lige med på en "lytter" for er blevet meget i tvivl omkring ÆL her på det sidste.
Jeg vil jo mene at man har ÆL når slimen er der om testen så er positiv eller ej for er der ingen slim så er det jo ikke optimalt for sæden.
Dog læser jeg oftere at nogen er stoppet med at have slim og så bliver testen positiv

Ja, men det underlige er jo bare, at jeg havde en knald positiv ÆL-test tirsdag i sidste uge, dog godtnok uden ÆL slimet, og nu er det der så lige pludselig... hmm... bliver man nogensinde klog på kroppens signaler mon?? 

Anmeld

18. maj 2011

AndreasMor84

Du kan jo ikke teste positiv for ÆL 2 gange indenfor 1 uge?  Så enten har du haft ÆL bare uden andre symptomer i sidste uge.. man behøver jo ikke have udflåd osv. ved alle ÆL'er..

Anmeld

18. maj 2011

Millesbaby

Det der undre mig er at hvis man har slim og den så forsvinder har man så haft ÆL selv om testen var negativ ?

Man kan jo godt få udslag på ÆL testen ved graviditet

Anmeld

18. maj 2011

AndreasMor84

Millesbaby skriver:

Det der undre mig er at hvis man har slim og den så forsvinder har man så haft ÆL selv om testen var negativ ?

Man kan jo godt få udslag på ÆL testen ved graviditet

Det er jo ikke alle som kan få en positiv Æl test.. så man kan sagtens have ÆL selvom testen ikke viser noget til trods for slim osv.

Anmeld

18. maj 2011

Anonym trådstarter

Solstråle2011 skriver:

Du kan jo ikke teste positiv for ÆL 2 gange indenfor 1 uge?  Så enten har du haft ÆL bare uden andre symptomer i sidste uge.. man behøver jo ikke have udflåd osv. ved alle ÆL'er..

Nej, jeg er godt klar over at jeg ikke kan teste positiv for ÆL 2 gange indenfor en uge (og gudskelov for det da!! )

Men undrede mig bare over at slimen kom, da jeg jo allerede havde testet positiv. Og ja, en test kan jo godt give udslag, hvis man er blevet gravid, men nu er den jo negativ, så jeg må vel bare regne med, at jeg har rigtig ÆL nu? Det er jo trods alt kroppen man skal regne med, og ikke en dum test?  Under alle omstændigheder må vi bare give den gas under dynen i et par dage, det kan vel ikke skade 

Anmeld

18. maj 2011

Millesbaby

Nej tvært imod så kan man da heldigvis ikke blive mindre gravid af at hygge under dynen

Anmeld

18. maj 2011

Anonym trådstarter

Millesbaby skriver:

Nej tvært imod så kan man da heldigvis ikke blive mindre gravid af at hygge under dynen

Hehe nej.. Damn! Så skulle jeg have taget imod mandens tilbud imorges med sex inden han skulle på arbejde hahah  

Overskudet er desværre ikke det store, når man ligger med en ordentlig omgang forkølelse 

Anmeld

18. maj 2011

Millesbaby

Nej det er det desværre ikke her nåede vi heldig vis at få udnyttet hvad gyn sagde var ÆL i weekenden og heldigvis for nu er manden blevet forkølet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.