twinboys skriver:
eeej det er løgn... med tøj regner de faktisk 500gram -1kg fra...
Jeg havde klappet hende en, ejjj jeg havde banket i bordet...
Det er 14 dage siden sidste vejning... men de skyder i vejret nu... såååååå skønt
lige hjemvendt fra projekt 'fylde køleskab og skabe op'
Var også måløs... Hun kigged på ham og sagde; ja det tøj ser let ud, så hvis det er kan jeg da godt trække 250 g fra.. Tror det var små 500 g med tøj at han havde taget på siden januar og vokset næsten 3 cm...
Kan huske at jeg en dag efter kontrol lagde alt det tøj han havde haft på den dag op på en køkkenvægt, det er vel et år siden. Fik et chok, tænk at putte ca. 700 g ekstra vægt på sådan en str... Havde jeg slet ikke tænkt over.
Sagde til hende at det jo mystisk at han det første leveår voksed 5 cm mere end normalen, men ikke engang er vokset det ½ af hvad de ca skal vokse 2. leve år... Hendes svar; når de bliver målt liggende er man jo tilbøjelig til at strække dem. Så det var nok derfor at han voksed så meget 1 leveår..
Får jo intet ud af at banke i bordet, tror jeg...
Sagde at det med han klaged over av mave og ligefrem kan vågne tidlig morgen og bare være ked og sige; moar, har av mave og derefter få min. at skulle lave stort. Var startet længe før han smed ble'en... Men ingen svar...
Så aner bare intet...
Anmeld