Børne ortopæd - Frederic skal skæres i begge fødder...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. maj 2011

Mor til Frederic og Freya

Nessie skriver:

Åååhhh, stakkels lille fyr.

Det bliver da vist en lang uge for jer.

Jeg kan ikke rigtig komme på nogen gode stille siddende lege, udover puslespil, tegne, kigge fotoalbums og tale om personerne på billederne. Kan han sidde på gulvet og trille bolde?

God bedring til ham i hvert fald

det var også nogle fine ide'er de er noteret ned...

Tak... alt til at fordrive tiden med er velkommen, så jeg kan nå at samle sammen - handle ting ind til når tid kommer...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2011

twinboys skriver:

jo håber at de også dækker de smerter,...

tanker til jer

tak majbritt..

Også til jer også, går det en smule bedre nu med ham?

Anmeld

18. maj 2011

sismofutten skriver:

Ej, hvornår har I fået tid - det lyder som om at I er kommet "hurtigt" til, siden sidst vi skrev sammen - det glæder mig bare så meget :-)

Men ja, æv æv - det bliver bare en lang uge - hvad med at køre nogle ture i klapvogn/barnevogn, så han kommer ud og ser lidt og der så sker lidt..
Eller har jeg desværre ikke nogen ideer - men håber virkelig at det kommer til at gå godt, og at ugen ikke bliver alt for lang :-)

Vi var afsted i fredags i odense. 

Satser stærkt på at det bliver en uge i juni, hvor der er mulighed for at jeg kan holde ferie. 

Han ville lige snakke med anætisti lægen om hvornår han kan. Da de holder sommerferie fra uge 27 på den klinik. Og venter vi er det lige der hvor han skal starte i bh - fylder 3 osv. 

Regner med at vi kan snige os ned til dp, for at han bare lige kan se drengebanden og lege lidt på gulvet sammen med dem. Vi bor lidt ude for lov og ret i en bette landsby uden købmand mm.

Anmeld

18. maj 2011

sismofutten

Mor til Frederic skriver:

Vi var afsted i fredags i odense. 

Satser stærkt på at det bliver en uge i juni, hvor der er mulighed for at jeg kan holde ferie. 

Han ville lige snakke med anætisti lægen om hvornår han kan. Da de holder sommerferie fra uge 27 på den klinik. Og venter vi er det lige der hvor han skal starte i bh - fylder 3 osv. 

Regner med at vi kan snige os ned til dp, for at han bare lige kan se drengebanden og lege lidt på gulvet sammen med dem. Vi bor lidt ude for lov og ret i en bette landsby uden købmand mm.

Hvor er det altså bare skønt at I er inde i systemet - så sker der da noget :-)

Ja, det kunne da være super hvis du havde mulighed for at holde lidt ferie i mens :-)

Åh ja, det kunne være super hvis I kunne det - så sker der i hvert fald lidt :-)

Jeg krydser fingre for at det heller kommer til at gå op i en højre enhed ;-)

Anmeld

18. maj 2011

2babygirls

... i narkose og begge fødder på samme dag.

Han skal derefter bæres og køres rundt i hele 7 dage og må derfor ikke komme i dp. 

Hvordan i alverden gør man lige det?

Han jo ikke lige den dreng der sidder mest stille og kan hverken se tv - lege med perler - tegne i særlig meget lang tid af gangen...

Spurgte lægen om han godt måtte prøve at gå på dem, men han siger at det kommer helt af sig selv at han vil bæres og køres, da det kommer til at svie - strække - stramme - gøre ondt hvis han prøver på at gå... 

Så han skulle holdes smertefri...

Køres skal være i klapvogn, da fødderne skal være oppe. 

Nogle der har gode råd til at hvad vi kan lave den uge?

Regner med at vi skal lege en del med duplo - brio togbane - male med fingermaling - ?

Åhh lille Frederic da...
hvorfor skal han det ???

Hvad med svømmehallen???

Anmeld

18. maj 2011

twinboys

tak majbritt..

Også til jer også, går det en smule bedre nu med ham?

desværre nej

Anmeld

18. maj 2011

sismofutten skriver:

Hvor er det altså bare skønt at I er inde i systemet - så sker der da noget :-)

Ja, det kunne da være super hvis du havde mulighed for at holde lidt ferie i mens :-)

Åh ja, det kunne være super hvis I kunne det - så sker der i hvert fald lidt :-)

Jeg krydser fingre for at det heller kommer til at gå op i en højre enhed ;-)

helt klart at det enten er farmand eller jeg der skal have ferie, ingen anden skal passe ham..

Men det bliver nok mig, da farmand er den mest pyldrehoved...

Ja for der vi ellers har ferie skal han starte i bh...

Anmeld

18. maj 2011

Tina&Martin skriver:

Åhh lille Frederic da...
hvorfor skal han det ???

Hvad med svømmehallen???

Han skal have rettet sine tæ'er...

Så tror ikke at svømmehal er godt for de snit de laver i hans fødder.

Anmeld

18. maj 2011

twinboys skriver:

desværre nej

det er da træls.... her begyndte han også at køre 'tygge mad - spytte mad ud' stil nede hos dp...

Anmeld

18. maj 2011

twinboys

det er da træls.... her begyndte han også at køre 'tygge mad - spytte mad ud' stil nede hos dp...

ikke forstået gør han det også hos dagplejen eller har han altid gjort det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.