Kan vi ikke snart få heldet med os???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

667 visninger
15 svar
0 synes godt om
13. november 2008

Tut

Hej,

Jeg har jo ofte skrevet om Noah's hoste, og om at de ikke lige kan finde ud af hvorfor han hoster.

Men nu er turen kommet til mig....

Søndag eftermiddag ved 15 tiden får jeg pludselig voldsomme smerter i maven, og jeg prøver at gå på toilettet. Mens jeg sidder på tønden får jeg kvalme og føler at jeg skal kaste op, jeg kalder på Christian at han skal komme med en spand. Han kommer ud med spanden og lukker døren, derefter får jeg det meget underligt og når lige at råbe hjælp til Christian, hvorefter jeg besvimer.

Jeg er "kun" væk i 8-10 sekunder, hvor Christian rusker i mig og giver mig en lussing. Jeg kommer til mig selv og får rejst mig og hevet bukserne på (heldigt at jeg ikke havde skidt ) Hvor efter jeg besvimer igen ud i gangen og halvt ind på Noah's værelse. Igen er jeg kun væk i 8-10 sekunder. Da jeg vågner sidder Christian med telefonen og er ved at ringe 112, hvorefter han ringer til mine forældre (der heldigvis kun bor 2 minutter fra os) Mine forældre ankommer 2 minutter før ambulancen, og min far tager Noah, som står og græder ved siden af mig, fordi Christian ignorerer ham helt fordi han prøver at holde mig "vågen", så min far tager Noah med ind i stuen, og da Ambulancen kommer kører min mor med mig. (så Christian kan være hos Noah, som jo er lidt ked) I Ambulancen får jeg en masse elektroder på overkroppen og målt et EKG (mit hjerte), og lagt drop, målt blodtryk, målt blodsukker og alt muligt. Det eneste der er galt er at mit blodtryk er lidt højt, ellers kan de ikke finde noget. På hospitalet får jeg igen lavet sådan en EKG på mit hjerte, men det er stadig normalt. Efter 7 timer og en masse forskellige læger kommer de frem til konklusionen at det "bare" er en blodtryks styrtning, da jeg ikke umiddelbart fejler noget.

Mandag aften tog vi hjem til mine forældre fordi Christian skulle ud og handle ind og jeg ikke turde være alene med Noah, da jeg stadig var ret svimmel. Da Christian kom tilbage fra Føtex, sagde jeg at jeg lige ville gå på toilette inden vi kørte fordi jeg havde ondt i maven. På toilettet bliver jeg meget dårlig, og kalder på Christian, som vil hjælpe mig ind i stuen og ligge lidt ned, men på turen fra toilettet til stuen besvimer jeg igen. Og igen ringer Christian 112, og jeg kommer samme tur igennem igen. Får lavet en EKG og alt muligt. Jeg bliver sendt hjem kl. 02 om natten da de ikke kan finde ud af hvad jeg fejler. Lægen på hospitalet bad mig kontakte min egen læge tirsdag og få en henvisning til en Kardiolog og en Neorolog. Da jeg kom til min egen læge tirsdag ville hun starte med at henvise mig til en kikkertundersøgelse af tarmene, da jeg begge gange har fået ondt i maven inden jeg er besvimet. Det kan jeg først få tid til d. 1/12... Så nu ligger jeg herhjemme. Jeg har ikke ondt i maven mere, men er stadig svimmel hvis jeg står op for længe.

Dette er så også grunden tl mit fravær herinde

Hold da op et langt indlæg jeg fik skrevet her...

Mette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2008

Loggidut

Jammen tut for pokker!!!

nej hvad er der da galt med dig?
har du i grunden taget en graviditetstest...det kan vel ikke være sådan noget der lurer, for jeg prøvede det da jeg ventede jeanette...dog ikke på den voldsomme måde du beskriver...

har du jern nok, og alle de andre vitaminer?

aj for fanden, jeg ville ønske jeg kunne give dig et stort god bedringsknus!

pas nu på dig selv søde ven!

Anmeld

13. november 2008

Lise

Pyha Tutsen..det lyder sguda væmmeligt!!!

Ved slet ikke hvad jeg skal skrive, udover jeg synes det lyder virkelig ubehageligt, og at jeg håber at det enten stopper NU eller nogen finder ud af hvad faen der sker i din krop.. pheeww..

Kæmpe krammer fra mig!

Anmeld

13. november 2008

Astrid P

FY for satan, hvor ubehageligt... Jeg håber godt nok at det snart går over!
Mange tanker herfra

Anmeld

13. november 2008

Tut

Loggidut skriver:

Jammen tut for pokker!!!

nej hvad er der da galt med dig?
har du i grunden taget en graviditetstest...det kan vel ikke være sådan noget der lurer, for jeg prøvede det da jeg ventede jeanette...dog ikke på den voldsomme måde du beskriver...

har du jern nok, og alle de andre vitaminer?

aj for fanden, jeg ville ønske jeg kunne give dig et stort god bedringsknus!

pas nu på dig selv søde ven!

Jeps, jeg er IKKE gradiv, det testede de mig for med det samme da jeg kom på hospitalet.

Jeg tager dagligt multitabs vitaminpiller, så jeg går ud fra at vitaminerne er ok.

Anmeld

13. november 2008

Millebasse

Ej, TUT!! Det lyder da ikke særlig godt.. Puha.. Håber du har det nogenlunde..

Krams Camilla

Anmeld

13. november 2008

Mary

Eeiijj puhhha da Det lyder helt vildt! Er du stresset?? Det var umiddelbart det første jeg tænkte da jeg læste det.

God bedring til dig!

Anmeld

13. november 2008

Joan ( Smallie )

Øv hvor træls for jer. I må godt nok have fået noget af et chok.

Men kom til at tænke på om det har noget at gøre med den kur du er på??

God bedring til dig ven

Joan

Anmeld

13. november 2008

Helle30

Orv Mette. Det var da noget af en omgang.
Jeg håber, de tager alle de prøver på dig, som det kan lade sig gøre.
Man kan simpelthen måle alt i blodet, og har du en god læge, så skal du nok få en forklaring snart.
Knus til dig og hele din familie (selvom jeg umuligt kan nå op og give knus til far-Tut)

- Helle

Anmeld

13. november 2008

Tikki

åh nej dog - det lyder godt nok voldsomt. Rigtig god bedring - håber ikke det er noget alvorligt kæmpe kram herfra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.