Mænd!?! Hjælp mig lige.!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juni 2011

Mick

ej hvor er det lækkert ;-) Det er også vores første gang. Jeg er 25 og min bedre halv del er 20 ;-) Jeg var også letter rundt på gulvet det første stykke tid, men nu glæder jeg mig bare ;-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2011

Mr.Johansen

Babywish1 skriver:

Min mand er til tider meget opsat på at vi får og en lille en, men en i mellem kan han også blive meget i tvivl om han er klar. Det lidt underligt. Er det noget i har følt også?
Som han selv forklarer det til mig: Jeg vil super gerne øge vores lille familie med en baby. Og når jeg så fortæller ham at jeg har æg løsning så føler han det er for tæt på også kan han ikke. Så er det lige tæt nok på ham.. :/
Kan i hjælpe mig lidt her.?
Jeg vil jo helst ikke holde æg løsningen hemmeligt for ham?
Hvordan føler i?
Han siger han er klar, men bliver lidt i tvivl når endelig muligheden er der!
Forvirrende pige her.

Jeg havde det på præcis samme måde, følte mig klar til et barn, ville jo HELT VILDT gerne. jeg elsker børn :-) MEN alligevel var der et eller andet der fik mig til at tvivle. ved ikke om det var en blandning af følelsen, af at vi jo er forholdsvis unge, og måske følte jeg manglede at være noget mere ung, eller om det var en angst for at jeg ikke kunne klare det godt nok MEN så pressede min kæreste på, og jeg havde nærmest ikke noget valg til sidst ;-) hehe..

OG NU FORTRYDER JEG INTET!!!! Phillip er det største i mit liv. og jeg elsker den dreng højere end noget andet!

Han betyder ALT for mig, og jeg vil gøre ALT for ham.. :-)

Anmeld

1. februar 2013

Miss-86

Frøken J. skriver:

Men du behøver da ikke fortælle ham, at du har ÆL Du kan da bare forføre ham med jævne mellemrum, så han ikke fatter mistanke. Det kan hurtigt blive en kedelig omgang, hvis man føler man bare har sex for at reproducere sig og ikke for hyggens skyld. Så hold din ægløsning for dig selv og forfør din mand Sex skal ikke være tvungent, det er der sku ikke meget skæg i  

Når min kæreste en dag er klar, ville jeg aldrig fortælle ham, når jeg har ÆL.. Vil bare ligge op til ham, og det vil han ikke få mistanke til, for det gør jeg så tit

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.