Jeg kan godt følge hvad du skriver, for jeg havde det selv sådan, som din mand havde el har det endnu. Jeg ville jo rigtig gerne ha børn fordi jeg gern vil være ung når jeg skal være far. Og kærersten var ikke på P-piller og det sagde jeg, at det var jo fint nok, men i perioder følte jeg virkelig at hun bare ikke måtte blive gravid, jeg sagde også flere gange at nu måtte det vist være på tide med de p-piller.
Måske af samme grund var jeg ret så sur da hun sagde hun var bleven gravid. om jeg var sur pga at hun var gravid eller om det var fordi jeg var bange for, om jeg var klar til det, det ved jeg ikke. Men surheden vendte efter to dage og nu kan jeg slet ikke vendte til den bitte kommer til verden.
Nej du skal ikke lyve om din æggeløsning, men hvis i ikke beskytter jer, jamen så må det jo ske før eller siden, og det han vel også godt klar over. Nu ved jeg ikke om i har børn eller hvor gamle i er. Men man er vel altid nervøs for om man er klar osv.
Så måske drop snakken om æggeløsning og lad naturen gå sin gang. Og han har jo sagt at han gern ville ha en lille en ( og det siger man kun hvis man mener det ;-)
De bedste hilsner
mick
Anmeld