Mænd!?! Hjælp mig lige.!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.028 visninger
12 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
17. maj 2011

Babywish1

Min mand er til tider meget opsat på at vi får og en lille en, men en i mellem kan han også blive meget i tvivl om han er klar. Det lidt underligt. Er det noget i har følt også?
Som han selv forklarer det til mig: Jeg vil super gerne øge vores lille familie med en baby. Og når jeg så fortæller ham at jeg har æg løsning så føler han det er for tæt på også kan han ikke. Så er det lige tæt nok på ham.. :/
Kan i hjælpe mig lidt her.?
Jeg vil jo helst ikke holde æg løsningen hemmeligt for ham?
Hvordan føler i?
Han siger han er klar, men bliver lidt i tvivl når endelig muligheden er der!
Forvirrende pige her.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2011

Carl-Emil's mor

Er ikke mand men min kæreste havde også nerver på når han vidste jeg havde æl fordi han blev bekymret for ikke St kunne præstere nok ?:s og det kunne gøre ham bekymret om han så ville være en god nok far... Så snak med din kæreste om en løsning så han ikke bliver skræmt... Min sidste æl strippede jeg hverdag og nu er der baby i maven

Anmeld

18. maj 2011

Frøken J.

Babywish1 skriver:

Min mand er til tider meget opsat på at vi får og en lille en, men en i mellem kan han også blive meget i tvivl om han er klar. Det lidt underligt. Er det noget i har følt også?
Som han selv forklarer det til mig: Jeg vil super gerne øge vores lille familie med en baby. Og når jeg så fortæller ham at jeg har æg løsning så føler han det er for tæt på også kan han ikke. Så er det lige tæt nok på ham.. :/
Hvordan føler i?
Forvirrende pige her.

Men du behøver da ikke fortælle ham, at du har ÆL Du kan da bare forføre ham med jævne mellemrum, så han ikke fatter mistanke. Det kan hurtigt blive en kedelig omgang, hvis man føler man bare har sex for at reproducere sig og ikke for hyggens skyld. Så hold din ægløsning for dig selv og forfør din mand Sex skal ikke være tvungent, det er der sku ikke meget skæg i  

Anmeld

18. maj 2011

twinboys

Jeg er ingen mand bag mit profilbillede men tag da en snak med ham altså din mand... få lyttet og fortalt jeres behov...

Min egen mand ville have hus og giftes først inden han fik børn...

levede uden sex en uge før op til brylluppet for der havde vi smidt p-pillerne... Men så slog vi os løs fra bryllupsnatten og frem...

Majbritt

Anmeld

18. maj 2011

Babywish1

Tak piger!.. Det vil sige at jeg skal være en fræk pige..
hehe.. Det må jeg jo så gå hen og blive..

Anmeld

27. juni 2011

Mick

Jeg kan godt følge hvad du skriver, for jeg havde det selv sådan, som din mand havde el har det endnu. Jeg ville jo rigtig gerne ha børn fordi jeg gern vil være ung når jeg skal være far. Og kærersten var ikke på P-piller og det sagde jeg, at det var jo fint nok, men i perioder følte jeg virkelig at hun bare ikke måtte blive gravid, jeg sagde også flere gange at nu måtte det vist være på tide med de p-piller.

Måske af samme grund var jeg ret så sur da hun sagde hun var bleven gravid. om jeg var sur pga at hun var gravid eller om det var fordi jeg var bange for, om jeg var klar til det, det ved jeg ikke. Men surheden vendte efter to dage og nu kan jeg slet ikke vendte til den bitte kommer til verden. 

Nej du skal ikke lyve om din æggeløsning, men hvis i ikke beskytter jer, jamen så må det jo ske før eller siden, og det han vel også godt klar over. Nu ved jeg ikke om i har børn eller hvor gamle i er. Men man er vel altid nervøs for om man er klar osv.

Så måske drop snakken om æggeløsning og lad naturen gå sin gang. Og han har jo sagt at han gern ville ha en lille en ( og det siger man kun hvis man mener det ;-) 

De bedste hilsner

mick

Anmeld

27. juni 2011

2babygirls

Babywish1 skriver:

Hvordan føler i?
Forvirrende pige her.

Vil fortælle dig at min mand altid har sagt at han gerne ville have det første barn inden han blev 30, og det nåede vi også, men han var altså også skræmt over far rollen, indtil hun kom ud, så var han total farmand fra første øjeblik.

Anmeld

27. juni 2011

Babywish1

Mick skriver:

Jeg kan godt følge hvad du skriver, for jeg havde det selv sådan, som din mand havde el har det endnu. Jeg ville jo rigtig gerne ha børn fordi jeg gern vil være ung når jeg skal være far. Og kærersten var ikke på P-piller og det sagde jeg, at det var jo fint nok, men i perioder følte jeg virkelig at hun bare ikke måtte blive gravid, jeg sagde også flere gange at nu måtte det vist være på tide med de p-piller.

Måske af samme grund var jeg ret så sur da hun sagde hun var bleven gravid. om jeg var sur pga at hun var gravid eller om det var fordi jeg var bange for, om jeg var klar til det, det ved jeg ikke. Men surheden vendte efter to dage og nu kan jeg slet ikke vendte til den bitte kommer til verden. 

Nej du skal ikke lyve om din æggeløsning, men hvis i ikke beskytter jer, jamen så må det jo ske før eller siden, og det han vel også godt klar over. Nu ved jeg ikke om i har børn eller hvor gamle i er. Men man er vel altid nervøs for om man er klar osv.

Så måske drop snakken om æggeløsning og lad naturen gå sin gang. Og han har jo sagt at han gern ville ha en lille en ( og det siger man kun hvis man mener det ;-) 

De bedste hilsner

mick

Hej Mick
Det lykkedes
Vi venter en baby.
Han er dog stadig lidt nervøs. Meen, han er nok mest nervøs nu om den er okay. Om den udvikler sig rigtig. Og alle de ting der. Men nu ikke så nervøs/bange for at jeg bliver gravid

Anmeld

27. juni 2011

Mick

Wiii ej hvor dejligt for jer ;-) et stort tillykke da 

Jeg var også lidt nervøs om, om han var okay osv men de kan heldigvis se det meste ved NFscanningen ;-) 

Hvornår skal i så føde ? 

Anmeld

27. juni 2011

Babywish1

Mick skriver:

Wiii ej hvor dejligt for jer ;-) et stort tillykke da 

Jeg var også lidt nervøs om, om han var okay osv men de kan heldigvis se det meste ved NFscanningen ;-) 

Hvornår skal i så føde ? 

Jamen, jeg er ikk så langt så vi håber den bliver hvor den har været i 5+6 D. 20 feb. lyder terminen. Håber han bliver mere rolig med tiden Han er stadig sådan helt rundt på gulvet, men det er vores begge to's første gang.
Han er 24. Og jeg er 21.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.