Har aldrig prøvet noget ligende

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

448 visninger
7 svar
0 synes godt om
13. november 2008

Susan1978

Emil har været syg 3 dage med feber, ikke alamerende høj feber, men nok til han har været skidt tilpas og pyldret.

igår eftermiddags var han endelig ved at finde sig selv igen og var blevet tilpas bisset igen. Han fandt blandt andet ud af at han via Ea´s trip trap kunne kravle op på spisebordet og så rejse sig op og daske til lamperne.

nå men jeg tænker så at knægten er ved at være frisk og glæder mig over det, men for tidligt.

det tager ham 30min at falde i søvn - han bare græder. Han sover så 40 min. også vågner han bare og er helt færdig.. han skriger og skriger og skriger. Intet hjælper.

Da han har skreget i 4 timer uafbrudt og intet hjælper, vi prøver med flydende panodil 2 gange og det kan ligesom ikke ta den smerte han åbentbart har.

kl ca 23 giver jeg ham en numse panodil og da han stadig skriger kl 2350 ringer jeg til vagtlægen (jannik ber mig om det) og han siger som jeg havde forventet, giv han noget panodil og hvis det stadig ikke er godt om en time så ring igen - men vær opmærksom på at det godt kan ta 3 timer før vi kan være hos jer.
TAK FOR LORT.

nå men vi kæmper videre. Da kl er ved at være 1 siger jannik om vi skal prøve at give han noget af det koncentrede kamille jeg har fået af en veninde. Jeg har opgivet og siger at intet alligevel hjælper. og hvis det ikke blir godt inden for ½ time, ringer jeg 112.

men efter jannik har givet ham det der kamille, køler han ned og vi kan også få vand i ham med sådan en engangssprøjte. og pludselig holder han op med at skrige.

og med et er Emil tilbage.. træt men uden gråd. Han falder så først i søvn ved 2 tiden og vi er fuldstændig bombet tilbage til stenalderen.

ei for helvede en omgang og jeg aner simpelthen ikke hvad der var i vejen. jeg havde selv en forestilling om at det var tænder, for han ville ikke ha sut eller noget andet der skulle i munden.

tænk sig jeg alligevel aldig har prøvet noget ligende ej heller med Ea.

for hulan og i dag mødte jeg på arbejde kl 1015, Emil er træt i dp men han var frisk nok og jeg tænkte det var godt at tænke på noget andet, så håber jeg bare han sover 100 timer til middag.
og for det ikke skal være løgn, så har jeg i dag mega hovedpine og er mega snottet, kommet som et lyn fra en klar himmel.

øv, men heldigvis sov Ea fra det hele.

nå bare en masse ynk og pladder herfra.

Susan med meget sorte render under øjenene.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2008

Helle30

Ja det lyder godtnok underligt Susan, men det var da godt, at noget virkede, så I kunne få lidt søvn.
Mit bedste bud ville være, at habn har haft noget luft, der trykkede ét eller andet sted i systemet, men det er jo ikke til at vide.

- Helle, som heldigvis har omsorgsdag. Heldigvis fordi min aldrig syge lille pige vågnede med øjenbetændelse til morgen.

Anmeld

13. november 2008

Marco2

Åhhh puha Susan.

Vi må håbe I alle kan få noget søvn i nat.

Emily vågner nogle gange og er vildt ked af det. Hun bare græder og græder, og det gør hun normalt sjældent.

Og hun vrider sig som om hun har smerter og vil slet ikke røres ved. Det er bare så ubehageligt. Forleden var vi også ved at ringe til vagtlæge og alt muligt. Men vi fik hende tilsidst til at slappe af. Men hvad det er der sker ved jeg ikke. Ville ønske jeg gjorde, for det er bare så ubehageligt at man ikke kan få dem trøstet og tili at falde til ro.

Knus herfra.

Ag

Anmeld

13. november 2008

Loggidut

det kan vel ikke være sådan noget begyndende nightterror...for tif gør nogen gange det samme, det med at vågne skrigende op, og ikke vil røres ved
Nu lyder dit godt nok mere voldsomt susan, men kan han ikke havde været enormt tørstig? så tørstig at han ikke har magtet at drikke...

aj jeg ved det ikke, men det lyder ikke sjovt.,

jeg håber du snart får det bedre

Anmeld

13. november 2008

Astrid P

Marco2 skriver:

Åhhh puha Susan.

Vi må håbe I alle kan få noget søvn i nat.

Emily vågner nogle gange og er vildt ked af det. Hun bare græder og græder, og det gør hun normalt sjældent.

Og hun vrider sig som om hun har smerter og vil slet ikke røres ved. Det er bare så ubehageligt. Forleden var vi også ved at ringe til vagtlæge og alt muligt. Men vi fik hende tilsidst til at slappe af. Men hvad det er der sker ved jeg ikke. Ville ønske jeg gjorde, for det er bare så ubehageligt at man ikke kan få dem trøstet og tili at falde til ro.

Knus herfra.

Ag

AG, præcis det du beskriver der har vi lige prøvet 3 dage i træk med Smilla... Det tager ikke flere timer, men omkring ½ time vil jeg tro. Det er vildt ubehageligt!

Puha, Susan - jeg føler virkelig med dig/Jer.

KH Astrid

Anmeld

13. november 2008

Millebasse

Puha, Susan.. Sikke en omgang. Godt i at fandt noget der virkede på den lille trold. Håber for jer at det var en engangsoplevelse..

Anmeld

13. november 2008

Helle30

Det dér night terror har vi vist prøvet nogle få gange. Det kommer som regel et par aftener eller tre i træk, og det starter ca. 1 time eftr, Sofie er lagt - altså ca. kl 21. Hun skriger og vrider sig og gider ikke have os til at trøste hende. Det varer ca. 1/2 time og så kan hun lægges og sove videre.
Pyhh, det er anstrengende. Men det lyder ikke helt somom, det var det, Emil døjede med i nat.

- Helle

Anmeld

13. november 2008

Astrid P

Helle30 skriver:

Det dér night terror har vi vist prøvet nogle få gange. Det kommer som regel et par aftener eller tre i træk, og det starter ca. 1 time eftr, Sofie er lagt - altså ca. kl 21. Hun skriger og vrider sig og gider ikke have os til at trøste hende. Det varer ca. 1/2 time og så kan hun lægges og sove videre.
Pyhh, det er anstrengende. Men det lyder ikke helt somom, det var det, Emil døjede med i nat.

- Helle

Helle, ved du om man kan have Night Terror om dagen? Det lyder som et fjollet spørgsmål, men 2 gange er der sket noget som minder om det hvis Smilla er vågnet fra sin middagslur for tidligt - fx efter 1-1½ time. Og det virker som det du beskriver. Hun er ikke til at trøste, og vi må nærmest ikke røre ved hende! Det er pisse ubehageligt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.