er sååå stolt!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. maj 2011

Lilac

lion skriver:

Hvor er han bare dygtig

Ja, han er så, moderen er meget stolt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2011

Lilac

Ni-ko-li-ne skriver:

ej hvor vildt!!!!

DET er virkelig også flot! og jeg har endda hørt at drengen skulle være senere med den slags... Ligesom med så meget andet...

godt gået

Ja, jeg havde heller ikke forventet at det bare sådan skulle ske af sig selv, men det gjorde det altså... han har ikke haft ble på idag og har ingen uheld haft.... så nu bliver han puttet uden ble, da han sagde han ikke ville have den på... så må vi jo se hvordan det går

Anmeld

18. maj 2011

Lilac

anna-jonas skriver:

Det var dælme flot.....................og meget tidligt. Kan godt forstå at du er stolt...........

Ja, jeg havde heller ikke regnet med han ville smide bleven allerede, men han må jo synes det er rart at være uden ble
nu er han puttet uden ble da han udtalte at den ville han altså ikke have på, så nu må vi jo lige se hvordan det går

Anmeld

18. maj 2011

JustAnotherName

Lilac skriver:

Jeg er simpelthen lige nødt til at dele min stolthed med jer! xxx har ikke tisset eller lavet i bleen hele dagen, mens han har været i dagpleje, og da vi hentede ham lod vi ham være uden ble på. Han sagde selv han skulle lave og hentede potten, satte den ser hvor den sku være og træk bukserne ned og det hele, og da han var færdig kaldte han og var så stolt! Og to gange sagde han, at han sku tisse og nåede ud på badeværelset i tide! Så flot!! Min dygtige dreng på næsten 2 1/2

vildt flot!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.