er sååå stolt!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

922 visninger
13 svar
0 synes godt om
17. maj 2011

Lilac

Jeg er simpelthen lige nødt til at dele min stolthed med jer! xxx har ikke tisset eller lavet i bleen hele dagen, mens han har været i dagpleje, og da vi hentede ham lod vi ham være uden ble på. Han sagde selv han skulle lave og hentede potten, satte den ser hvor den sku være og træk bukserne ned og det hele, og da han var færdig kaldte han og var så stolt! Og to gange sagde han, at han sku tisse og nåede ud på badeværelset i tide! Så flot!! Min dygtige dreng på næsten 2 1/2

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2011

TbCp

Nej hvor er det godt klaret!!!! Sådan xxx!

Anmeld

17. maj 2011

h_bernie

Skønt. Dejligt når det lykkes og går godt.

Anmeld

17. maj 2011

Lilac

TbCp skriver:

Nej hvor er det godt klaret!!!! Sådan xxx!

Ja, det var så flot, vi har kun trænet rigtig i weekenden, så jeg er helt forbløffet....

Anmeld

17. maj 2011

Lilac

h_bernie skriver:

Skønt. Dejligt når det lykkes og går godt.

Ja, det er det, er bare så forbløffet, for vi har slet ikke trænet intensivt eller noget, men han må jo synes han er klar...

Anmeld

17. maj 2011

Ida.

hvor er han SEJ!!!

Anmeld

17. maj 2011

Lilac

Ida. skriver:

hvor er han SEJ!!!

Ja, det synes moderen også

Anmeld

17. maj 2011

anna-jonas

Det var dælme flot.....................og meget tidligt. Kan godt forstå at du er stolt...........

Anmeld

18. maj 2011

Ni-ko-li-ne

ej hvor vildt!!!!

DET er virkelig også flot! og jeg har endda hørt at drengen skulle være senere med den slags... Ligesom med så meget andet...

godt gået

Anmeld

18. maj 2011

lion

Lilac skriver:

Jeg er simpelthen lige nødt til at dele min stolthed med jer! xxx har ikke tisset eller lavet i bleen hele dagen, mens han har været i dagpleje, og da vi hentede ham lod vi ham være uden ble på. Han sagde selv han skulle lave og hentede potten, satte den ser hvor den sku være og træk bukserne ned og det hele, og da han var færdig kaldte han og var så stolt! Og to gange sagde han, at han sku tisse og nåede ud på badeværelset i tide! Så flot!! Min dygtige dreng på næsten 2 1/2

Hvor er han bare dygtig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.