Emma 8/9 mdr. + max. billedespam :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. maj 2011

Tanja84

Louisesam skriver:

Skøn, skøn, skøn lille tøs du har dig der! Hun er bare en lille charmerende én, ingen tvivl om det!

10000 tak, det varmer så meget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2011

lilledittemor

Tanja84 skriver:

Nu går den ikke længere, og det må det simpelthen være tid til en lille update herfra

Emma har jo både rundet 8 og 9 mdr. siden sidst - og som I sikkert kan gætte jer til, så flyver tiden bare af sted.

Der er sket så meget på det sidste, og kan nu mærke dag for dag, at Emma rykker sig.

Hun sover fortsat igennem natten - såååå dejligt at mor nu får sin nattesøvn

Hun har kravlet den sidste mdr. og er OVERALT  Nyder tiden mens jeg fortsat ELSKER at hun bare er overalt, og hele tiden følger efter en mår man rejser sig  

De sidste 14 dage er hun begyndt at rejse sig op af alt hun kan komme i nærheden af. Hun har dog ikke fundet ud af hvordan man kommeer ned på knæ/maven igen - så hun tager ind i mellem et par styrt bagover

I påsken var vi en forlænget week i London, og Emma tog både flyvetur og London så flot

Ja, også til en omgang masiv billedespam. Selvom det ikke ser sådan ud, så har jeg altså prøvet at begrænse mig - men det er bare så svært at vælge billeder fra, når man jo er dybt forelsket i hvert et billede af den lille guldklump

Tak fordi I gad at læse/kigge med

den meget forelsket og stolte mor

Hvor er hun bare sød!

Billede fire er godt nok for lækkert hvor er hun dejlig at se på!
Billede seks er for sjovt! så er der kolde øl til farmand

Anmeld

18. maj 2011

Tanja84

Ditte_Marie skriver:

Hvor er hun bare sød!

Billede fire er godt nok for lækkert hvor er hun dejlig at se på!
Billede seks er for sjovt! så er der kolde øl til farmand

Ha, ha... især morfar er også helt vild med billede 6

Vi fik af vide vi skulle ligge noget tungt i vognen, så den ikke tippede.

Måtte hurtugt erkebde at vi ikke lige lå inde med nogen tunge bøger (som vi fik anbefalet), så farmand hentede i stedet en ramme øl ude fra altanen

Anmeld

18. maj 2011

Ellim

Dejlge billeder - bliver helt glad i låget af at se dem

Anmeld

18. maj 2011

Tanja84

Ellim skriver:

Dejlge billeder - bliver helt glad i låget af at se dem

He, he... Mange TAK

Anmeld

18. maj 2011

lilledittemor

Tanja84 skriver:

Måtte hurtugt erkebde at vi ikke lige lå inde med nogen tunge bøger (som vi fik anbefalet), så farmand hentede i stedet en ramme øl ude fra altanen

Tænkte nok at det var derfor men sjovt billede der kom ud af det

Anmeld

18. maj 2011

lilledittemor

Tanja84 skriver:

Tænkte nok at det var derfor men sjovt billede der kom ud af det

Anmeld

19. maj 2011

2babygirls

Tanja84 skriver:

Nu går den ikke længere, og det må det simpelthen være tid til en lille update herfra

Emma har jo både rundet 8 og 9 mdr. siden sidst - og som I sikkert kan gætte jer til, så flyver tiden bare af sted.

Der er sket så meget på det sidste, og kan nu mærke dag for dag, at Emma rykker sig.

Hun sover fortsat igennem natten - såååå dejligt at mor nu får sin nattesøvn

Hun har kravlet den sidste mdr. og er OVERALT  Nyder tiden mens jeg fortsat ELSKER at hun bare er overalt, og hele tiden følger efter en mår man rejser sig  

De sidste 14 dage er hun begyndt at rejse sig op af alt hun kan komme i nærheden af. Hun har dog ikke fundet ud af hvordan man kommeer ned på knæ/maven igen - så hun tager ind i mellem et par styrt bagover

I påsken var vi en forlænget week i London, og Emma tog både flyvetur og London så flot

Ja, også til en omgang masiv billedespam. Selvom det ikke ser sådan ud, så har jeg altså prøvet at begrænse mig - men det er bare så svært at vælge billeder fra, når man jo er dybt forelsket i hvert et billede af den lille guldklump

Tak fordi I gad at læse/kigge med

den meget forelsket og stolte mor

Ihhhh faldt lige over dit indlæg, hvor er hun skøøøøøøøn (og hvor er hendes mor lækker tynd)

Sikke gode billeder, og godt brio er bygget til at hjælpe sin far i nød med en kold øl hahahahah

Anmeld

19. maj 2011

MinWilliam

Hvor er hun bare skøn

Den ko der er på billede 9 og 10 ( mener jeg det er )

Er den god?

Anmeld

22. maj 2011

Tanja84

Tina&Martin skriver:

Ihhhh faldt lige over dit indlæg, hvor er hun skøøøøøøøn (og hvor er hendes mor lækker tynd)

Sikke gode billeder, og godt brio er bygget til at hjælpe sin far i nød med en kold øl hahahahah

Taaaaakk.... hvor er du sød

Må dog krybe til korset og erkende, at maven ikke sidder på samme måde, når mor rejser sig op (derfor hun ligger ned) 

BRIO Ølvogn er en genial opffindelse

Vi har overvejet lidt om man evt. skulle tage hende med rundt på diverse festivaller og sælge kolde ø her hen over sommeren l

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.