Emma 8/9 mdr. + max. billedespam :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. maj 2011

Tanja84

KaMa skriver:

Hun er bare så lækker. Ren øjen-guf. Og lækker mor.

Alvin er også med alle vegne. Det luner et moderhjerte, at de hele tiden vil være tæt på en.  

Taaaaaak søde, varmer rigtig meget 

Kan jo kun sige i lige måde. For du har da uden tvivl dobbelt op på smækkerhed, med dine to bagekartofler

Hvor er det skønt, at også Alvin er over alt. Hvad med Viola?

Det varmer nemlig så meget når de så sødt følger efter en hele tiden. Elsker når man vender sig om, og der ligger en lille charmebøf, med verdens dejligste smil og kigger på en

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2011

Vial

Tanja84 skriver:

Taaaaaak søde, varmer rigtig meget 

Kan jo kun sige i lige måde. For du har da uden tvivl dobbelt op på smækkerhed, med dine to bagekartofler

Hvor er det skønt, at også Alvin er over alt. Hvad med Viola?

Det varmer nemlig så meget når de så sødt følger efter en hele tiden. Elsker når man vender sig om, og der ligger en lille charmebøf, med verdens dejligste smil og kigger på en

Tak

Viola møver frem, men det koster tid og krafter, så hun sparer lidt på det. Hun kan godt finde på at følge efter. Det er altså bare SÅ sjovt, hvis jeg går ud af stuen og vender tilbage og kan se to børn i kapløb om at komme ud i entreen. Violas trick er at fylde hele døråbningen..haha..

Anmeld

17. maj 2011

nicole

Tanja84 skriver:

Nu går den ikke længere, og det må det simpelthen være tid til en lille update herfra

Emma har jo både rundet 8 og 9 mdr. siden sidst - og som I sikkert kan gætte jer til, så flyver tiden bare af sted.

Der er sket så meget på det sidste, og kan nu mærke dag for dag, at Emma rykker sig.

Hun sover fortsat igennem natten - såååå dejligt at mor nu får sin nattesøvn

Hun har kravlet den sidste mdr. og er OVERALT  Nyder tiden mens jeg fortsat ELSKER at hun bare er overalt, og hele tiden følger efter en mår man rejser sig  

De sidste 14 dage er hun begyndt at rejse sig op af alt hun kan komme i nærheden af. Hun har dog ikke fundet ud af hvordan man kommeer ned på knæ/maven igen - så hun tager ind i mellem et par styrt bagover

I påsken var vi en forlænget week i London, og Emma tog både flyvetur og London så flot

Ja, også til en omgang masiv billedespam. Selvom det ikke ser sådan ud, så har jeg altså prøvet at begrænse mig - men det er bare så svært at vælge billeder fra, når man jo er dybt forelsket i hvert et billede af den lille guldklump

Tak fordi I gad at læse/kigge med

den meget forelsket og stolte mor

Hun er kær

Anmeld

17. maj 2011

Tanja84

KaMa skriver:

Tak

Viola møver frem, men det koster tid og krafter, så hun sparer lidt på det. Hun kan godt finde på at følge efter. Det er altså bare SÅ sjovt, hvis jeg går ud af stuen og vender tilbage og kan se to børn i kapløb om at komme ud i entreen. Violas trick er at fylde hele døråbningen..haha..

HA, HA... får nogen meget sjove billeder frem

ELSKER altså din måde at skrive om henholdsvis bassen og basseinden. Som læser, sidder man altid tilbage med et kæmpe smil, og en masse skønne billeder i hovedet 

Anmeld

17. maj 2011

Tanja84

BB78 skriver:

Årh, hvor er hun lækker 

Tak skal du have

Anmeld

17. maj 2011

Tanja84

BabyDec2010 skriver:

Tror da lige jeg blev lidt forelsket der, nej hvor er hun bare en charmetrold!

Ååååhhh 1000 tak, hvor er du sød

Anmeld

17. maj 2011

Vial

Tanja84 skriver:

HA, HA... får nogen meget sjove billeder frem

ELSKER altså din måde at skrive om henholdsvis bassen og basseinden. Som læser, sidder man altid tilbage med et kæmpe smil, og en masse skønne billeder i hovedet 

Tak, hvor er du sød

Anmeld

17. maj 2011

Malene84

HEY HEY DU HAMMERPIGE.... DU HUSKER LIGE AT SKRIVE EFTER ALLE DINE INDLÆG AT HUN JO ER AFSAT I FREMTIDEN

Hun er såååå mega skøøøøøn

Anmeld

18. maj 2011

Louisesam

Skøn, skøn, skøn lille tøs du har dig der! Hun er bare en lille charmerende én, ingen tvivl om det!

Anmeld

18. maj 2011

Tanja84

Malene84 skriver:

HEY HEY DU HAMMERPIGE.... DU HUSKER LIGE AT SKRIVE EFTER ALLE DINE INDLÆG AT HUN JO ER AFSAT I FREMTIDEN

Hun er såååå mega skøøøøøn

HA, HA... tak smukke, skal jeg nok.

Tænk engang at være Emma den dag hun skal giftes.

Ikke nok med at mor og svigermor (læs, dig), har helt styr på planlægningen - for den er der da ingen der skal tage fra os

Men der står oven i købet også to dejlige charmebøffer (læs, Tristan og Villads) oppe ved alteret og venter

Amen altså, så bliver det jo hverken smukkere eller mere romantisk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.