Ej nu må i altså hjælpe kage damer.. er snot forvirret..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. maj 2011

Ida.

Jeg forstår din forvirring! Jeg har ikke selv prøvet nogle af opskrifterne endnu, men her: http://frkcupcake.blogspot.com/ kan du finde rigtig mange!! Og de ser lækre ud

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2011

Dot D

Den lykkelige skriver:

Ej du en skat  Tak.. hvor kan man købe smagen til glassuren? Det smørcreme, det smager ikke af smør vel? og er der en speciel smør der er bedst at bruge? Har jo set de reklamer der køre med cup cakes for lurpak..  er det den bedste?

Ved du om man kan pynte med den smørcreme (ved at bruge de tyller) og at det så kan holde i køleskab et døgn oven på de færdiglavede muffins?  for har ikke tid til at bage og pynte på selve dåbs dagen jo..

Det er Lurpak, jeg brugte, og med den mængde jeg brugte smager den ikke så meget af smør, det kan jeg heller ikke lide.... Du kan sagtens gøre det, også sætte dem i køleskabet, bare de er dækket til TÆT så de ikke tager smag af andet i køleskabet.. Jeg skal lige sætte billeder ind senere, så kan du se noget af det vi lavede i dag...

Anmeld

17. maj 2011

Dot D

Den lykkelige skriver:

Nu skriver du både smør creme og glasur.. men er det det samme du mener?  Altså at man blander smør, past. æggehvider og flormelis eller?

Nej ikke den samme, nogle muffins pyntet med glasur - past.æggehvide+flormelis, og smørcreme på andre muffins

Anmeld

17. maj 2011

Den lykkelige

Dot D skriver:

Nej ikke den samme, nogle muffins pyntet med glasur - past.æggehvide+flormelis, og smørcreme på andre muffins

Nå ok  havd er forskellen? og hvad er bedst når man skal bruge de der tyller så det får en form? Ja undskyld alle mine spørgsmål

Anmeld

17. maj 2011

Den lykkelige

Dot D skriver:

Det er Lurpak, jeg brugte, og med den mængde jeg brugte smager den ikke så meget af smør, det kan jeg heller ikke lide.... Du kan sagtens gøre det, også sætte dem i køleskabet, bare de er dækket til TÆT så de ikke tager smag af andet i køleskabet.. Jeg skal lige sætte billeder ind senere, så kan du se noget af det vi lavede i dag...

Super godt  tusind tak.. du har lige fjernet al forvirringen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.