hvor meget i str. 50 ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. maj 2011

Clisolka

sommerbarn<3 skriver:

Hvor meget, og hvad skal jeg bruge i størrelse 50 til en juni baby? Og hvor meget i størrelse 56 ?

Jeg havde købt 4 body i str. 50 - som jeg kun kunne bruge i en uge/14 dage... Jeg fik en 4. kg baby, så vi startede faktisk i str. 56 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2011

Anden gang

Jeg købte intet i størrelse 50. kun i størrelse 56 og op efter. Heldigt nok, for min søn målte 55 cm og vejede 4 kg så han var små 14 dage i størrelse 56 før han tog springet videre i tøjstørrelserne.

Anmeld

17. maj 2011

otlitrom

Du kan evt. købe det en uges tid før termin, i f.x. H&M, og bede om at få byttemærke på. Så kan det byttes, hvis ikke I får brug for det, og så brænder du ikke inde med en masse tøj i små størrelser. Det er jo hurtigt at tage mærkerne ud og vaske, hvis det skal i brug

Anmeld

17. maj 2011

twinboys

kitty skriver:

Det skal man nu alligevel ikke være så sikker på. Min veninde gik over tid med sin datter. Hun var mere end en måned, da hun rykkede op i str. 56.. Hun var bare lille fra fødslen af, ingen komplikationer whatsoever... Så det sker altså.

Jeg står dog selv og kigger på str. 50 og tænker "jeg brækker armene på den baby, hvis den skal ned i det der dukketøj"... Det er dælme småt!!

Vi brugte str. 50 i over ½år.... ja du læste rigtigt... Str. 44 druknede de i...

Ja der er forskel på børnestr.... men mange føder børn over 50cm

Anmeld

17. maj 2011

JulieE

kitty skriver:

Det skal man nu alligevel ikke være så sikker på. Min veninde gik over tid med sin datter. Hun var mere end en måned, da hun rykkede op i str. 56.. Hun var bare lille fra fødslen af, ingen komplikationer whatsoever... Så det sker altså.

Jeg står dog selv og kigger på str. 50 og tænker "jeg brækker armene på den baby, hvis den skal ned i det der dukketøj"... Det er dælme småt!!

Pæcis  Begge mine er født over tid (hhv 1 og 2 uger) og vejede begge to kun omkring 3 kg og brugte str 50 til de var 2 mdr. Så jeg var rigtig ked af jeg havde lyttet til rådet om hovedsageligt at købe str 56, for det var rigtig meget for stort 

Anmeld

17. maj 2011

Hertzum77

kitty skriver:

Du kan evt. købe det en uges tid før termin, i f.x. H&M, og bede om at få byttemærke på. Så kan det byttes, hvis ikke I får brug for det, og så brænder du ikke inde med en masse tøj i små størrelser. Det er jo hurtigt at tage mærkerne ud og vaske, hvis det skal i brug

Det var faktisk en rigtig god idé 

Anmeld

17. maj 2011

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis

Tak for alle jeres svar.

Jeg vejede 3100 og var 51 cm. da jeg blev født. Min kæreste vejede 2900 og var 49 cm. Så baby bliver muligvis ikke så stor igen. Dog er han skønnet (idag) til at veje 2600 og jeg er 34+2

Men mon ikke vi kommer til at bruge str. 50 i en 2 - 4 uger hvis han bliver lige så lille som sin far? Synes det er meget svært at bedømme. Vil hellere købe for meget end for lidt.

Anmeld

17. maj 2011

otlitrom

Hertzum77 skriver:

Det var faktisk en rigtig god idé 

Tak Jeg synes bare selv det er så ærgeligt at "smide penge ud af vinduet", for der er sikkert andre ting man gerne vil have råd til... Mere tøj i den rigtige størrelse måske

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.