hvor meget i str. 50 ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.724 visninger
17 svar
0 synes godt om
17. maj 2011

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis

Hvor meget, og hvad skal jeg bruge i størrelse 50 til en juni baby? Og hvor meget i størrelse 56 ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2011

mortilsofieogsara

jeg har 2 sæt i 50 og det var fint til min datter så det gør jeg igen og har en del i 56 ca. 10-12 sæt og det må være fint

mortilsofieogsara 36+5

Anmeld

17. maj 2011

otlitrom

Jeg har vist 5 bodyer i str. 50, resten er i 56 og opefter.. Jeg har klart mest 56...

Det er virkelig svært at gisne om, hvilken størrelse baby har, når den kommer til verden.. Så det bliver spændende at se, om far skal skyde sig i byen, eller om vi har nok i det vi har

Kitty, 35+0

Anmeld

17. maj 2011

Sitrani

Jeg har intet i str. 50, men kun i str. 56...... Og så har jeg også lidt i str. 62, fordi de vokser så hurtigt i starten.... desuden havde min kæreste en fødselsvægt på næsten 5 kg, så hvis vores barn bliver lige så stort, så er det nok meget godt at have lidt ekstra størrelser... haha... men det tror jeg nu ikke.... nu er der jo også lidt af mine gener ind over

Anmeld

17. maj 2011

twinboys

Køb ikke str. 50 kun hvis du føder for tidligt... str. 56 passer til en nyfødt til tiden sådan ca.

Anmeld

17. maj 2011

Ka+Ma=Be

sommerbarn<3 skriver:

Hvor meget, og hvad skal jeg bruge i størrelse 50 til en juni baby? Og hvor meget i størrelse 56 ?

Jeg har kun 2 body'er i str. 50 Resten er også 56 og derop ad

Anmeld

17. maj 2011

linefun

Jeg har 2-3 body'er i str. 50. Hvilket jordmoderen mente vi sagtens kunne lægge væk
Har anskaffet rigtig meget i str. 56. Jeg har 12 bodyer, 2 bluser, 3 bukser, 4 nattøj, 1 joggingsæt, 8 par strømper + det løse

Hvis jeg var dig ville jeg eventuelt anskaffe sparkedragter i str. 50, da der kan sættes en rib-kant på, i tilfælde af at baby er for stor, eller hurtigt vokser ud af det...

Anmeld

17. maj 2011

Noahmor

sommerbarn<3 skriver:

Vi havde intet i str. 50, hvilket resulteret i at jeg var i Babysam med kæreste og fire dage gammel baby for at købe tøj. Du behøvedes dog ikke mere end et par sæt, for de gror ud af det ret så hurtigt. 

Vores dreng vejede 3 kg. 

Anmeld

17. maj 2011

Den lykkelige

Vi havde ikke noget.. min datter passede str 56 fint.. hun vejede 3300 ved fødslen..

Anmeld

17. maj 2011

otlitrom

twinboys skriver:

Køb ikke str. 50 kun hvis du føder for tidligt... str. 56 passer til en nyfødt til tiden sådan ca.

Det skal man nu alligevel ikke være så sikker på. Min veninde gik over tid med sin datter. Hun var mere end en måned, da hun rykkede op i str. 56.. Hun var bare lille fra fødslen af, ingen komplikationer whatsoever... Så det sker altså.

Jeg står dog selv og kigger på str. 50 og tænker "jeg brækker armene på den baby, hvis den skal ned i det der dukketøj"... Det er dælme småt!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.