Magnus startede juli 07 i børnehaven (vinkelvejens BH)som ligger nede i Hobro by, men vi har en børnehave 300 m fra hvor vi bor (Rosenhaven BH), men der var ikke plads til ham da han skulle starte, da der er udstykket meget i vores område og de ikke har gjort noget ved børnehaven.
Vi valgte så at flytte ham i sommers da der blev blads, da det er dem han skal gå i skole med, legekammeraterne i området osv..... Men jeg er så træt af den børnehave, ikke deres pædagogiske evner ol, men der er 4, 2004 børn på stuen magnus og Felex fra juni og de 2 andre fra december. Resten er så fra 2005, ud af de 20 børn er der 6 blebørn.....
Vi var så til et forældremøde i går og har været til noget generalforsamling i okt. alt hvad pædagogerne på stuen snakker om er at de lige har sendt hele stuen i skole, og at de nu er sat tilbage til status 0, ingen finde ud af at komme i deres tøj, hvor meget tid de bruger på det, de kan ikke gå ret langt osv.
Mellembørnene er samlet hver onsdag formiddag, men jeg synes ikke det er meget, og synes ikke der er de store muligheder for Magnus og Felex at udvikle sig, og ved godt at de har et problem i BH idet de kører dem aldersopdelt og der i alt ud af 65 børn kun er 10 2004 børn. De kan så ikke lave så meget med mellembørnene, da det kræver 2 pædagoger at gå fra med dem, fordi en er for lidt....
Nå det var bare et surt opstød fra en frustreret mor som synes udviklingen af hendes søn går lidt i stå - aldrig har jeg fortrudt så meget at vi har flyttet børnehave.....
Karina
Anmeld