Arghhh - dårlig samvittighed

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

275 visninger
2 svar
0 synes godt om
13. november 2008

Anja

Jeg har bare rigtig dårlig samvittighed her til morgen. I stedet for at holde Elias hjemme ½-1 time ekstra og så selv gå ud og aflevere ham i dp, fik jeg manden til at tage ham med, da han kørte for 15 minutter siden. Jeg har det skidt med det, jeg ved også at han er den første der kommer i dp, når han kommer så tidligt, for den første kommer først efter kl 8 og ofte først 8.30.

Jeg var bare træt her til morgen og Esther har haft mavekneb de sidste par timer, så jeg havde bare mest lyst til at slippe for at skulle ud af døren her til morgen.

Jeg ved jo, at han elsker sin dp og hygger sig, men arghhh - jeg har dårlig samvittighed.

Er det bare sådan at være mor ? Evig dårlig samvittighed over et eller andet ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2008

Kaufie

Jeps sådan er det!

William er den første, der bliver afleveret hver eneste dag - og ofte også den sidste der bliver hentet

Han ser altid ud til at hygge sig - men lyser dog helt klart op når nr 2 kommer. Det sker ca en gang om ugen mens jeg er der.

Og med en helt ny bebs tror jeg bestemt ikke der er nogen, der vil klandre dig noget som helst!

Anmeld

13. november 2008

linemus

Ja. Evig og altid. Jeg kunne godt stikke dig en lang liste over alt det jeg har dårlig samvittighed over lige nu.

Skændtes med Sebastian Umuligus igen til morgen, men blev heldigvis gode venner igen, inden vi tog ned til børnehaven. Så har jeg arrangeret pasning af ham hos bedsteforældrene indtil lørdag aften. Sidste weekend var han ude hos min mor. Det kan bare ikke lade sig gøre ellers, men nøj, hvor er jeg træt af det og ked af det.

Jeg vil væde med, at der ikke er én herinde, der ikke forstår, hvorfor du lige i dag havde brug for at sende ham afsted med far. Sådan er det bare nogen gange. Og så skal man give sig selv lov. Hvem tror du, der havde det værst med det?

Knus Line 60.png

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.