Happiness skriver:
Puha en oplevelse. Det er da også under alt kritik! Men så tager de vel ekstra hensyn denne gang. Og lytter til hvad DU vil, og hvad DU føler din krop kan magte!
Håber ihvertfald at du får en god oplevelse denne gang, så du ikke skal igennem det mareridt igen!
Tusind tak.
Ja det var bestem ikke sjovt og bliver så ked af det når vi taler om det, da jeg var ved jdm isidste uge og tale fødselsplan sagde jeg og tuede for kan slet ikke magten tanken om det forløb og alt jeg selv skulle tvinge dem til at sætte mig i gang så jeg hvade mulighed for at føde.
vi var stort set hverdag den sidste 1½ uge på svager og få kørt kurve og hvor gang sagde vi ses i nat ja ja tænkte jeg jo for viste jo der ikke skete noget. er også så chokket over de sagde han stod godt fast og var sunket når han stod midt i mit bækken og manglede 5 cm at synke. Håber på de vil scanne mig omkring termin for at sikre den ikke står så skævt og er sunket for så vil jeg slet ikke forsøge at føde selv.
Håber virkelig du får en skøn oplevelse lige meget hvordan den ender. og en den hjælp du/I har behov for på fødegangen.
Anmeld