Så er det sidste besøg hos lægen veloverstået

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. maj 2011

Happiness

Sanne og Nicklas skriver:

Mit problem far sidst var at jeg hvade to jdm studerende som glemte at informere mig om hvordan det stod, de informerede fint min mand og mor, men jeg lå jo bare der og kunne ikke noget kunne ikke stå op og mine egne veer forsvandt helt og vedroppet reagerede nicklas ikke godt på.

Så da der var vagtskifte og der kom en mere erfarende jdm og fortalte at han stod pænt skævt og jeg ikke rigtig hvade åbnet mig mere i lang tid, fik jeg noget mere smertestillende det var ca kl 15 og kl 19.35 kom der en læge og skulle til se mig og han kommer så og spøger mig om jeg vil have et ks hvilket jeg på det tidspunkt var så hunderad for og slet ikke kunne forlises med sagde jeg jo nej for det ville jeg jo lige som ikke, men så siger han at jeg skal. Han skulle nok aaldrig have givet mig et valg mulighed men bare sagt vi køre nu og 19.49 er Nicklas født efter 6 uger veer 12 timers fødsel på syguset en nats vandring og en mor som var helt færdig og ikke kunne gå 14 dag efter + at vi ikke fik den hjælp og ro på fødegangen som vi hvade brug for så var så tæt på en deprision da vi kom hjem takke være vores søde dejlige og skønne sp undgik jeg den.

Har desværre ikke så mange gode minder for min første fødsel så håber rigtig meget på en god en denne gang. hvor jeg er forberedt. og selv bestemmer i et vis omfang.

Puha en oplevelse. Det er da også under alt kritik! Men så tager de vel ekstra hensyn denne gang. Og lytter til hvad DU vil, og hvad DU føler din krop kan magte!

Håber ihvertfald at du får en god oplevelse denne gang, så du ikke skal igennem det mareridt igen!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2011

SaNiNa

Happiness skriver:

Puha en oplevelse. Det er da også under alt kritik! Men så tager de vel ekstra hensyn denne gang. Og lytter til hvad DU vil, og hvad DU føler din krop kan magte!

Håber ihvertfald at du får en god oplevelse denne gang, så du ikke skal igennem det mareridt igen!

Tusind tak.

Ja det var bestem ikke sjovt og bliver så ked af det når vi taler om det, da jeg var ved jdm isidste uge og tale fødselsplan sagde jeg og tuede for kan slet ikke magten tanken om det forløb og alt jeg selv skulle tvinge dem til at sætte mig i gang så jeg hvade mulighed for at føde.

vi var stort set hverdag den sidste 1½ uge på svager og få kørt kurve og hvor gang sagde vi ses i nat ja ja tænkte jeg jo for viste jo der ikke skete noget. er også så chokket over de sagde han stod godt fast og var sunket når han stod midt i mit bækken og manglede 5 cm at synke. Håber på de vil scanne mig omkring termin for at sikre den ikke står så skævt og er sunket for så vil jeg slet ikke forsøge at føde selv.

Håber virkelig du får en skøn oplevelse lige meget hvordan den ender. og en den hjælp du/I har behov for på fødegangen.

Anmeld

18. maj 2011

Happiness

Sanne og Nicklas skriver:

Tusind tak.

Ja det var bestem ikke sjovt og bliver så ked af det når vi taler om det, da jeg var ved jdm isidste uge og tale fødselsplan sagde jeg og tuede for kan slet ikke magten tanken om det forløb og alt jeg selv skulle tvinge dem til at sætte mig i gang så jeg hvade mulighed for at føde.

vi var stort set hverdag den sidste 1½ uge på svager og få kørt kurve og hvor gang sagde vi ses i nat ja ja tænkte jeg jo for viste jo der ikke skete noget. er også så chokket over de sagde han stod godt fast og var sunket når han stod midt i mit bækken og manglede 5 cm at synke. Håber på de vil scanne mig omkring termin for at sikre den ikke står så skævt og er sunket for så vil jeg slet ikke forsøge at føde selv.

Håber virkelig du får en skøn oplevelse lige meget hvordan den ender. og en den hjælp du/I har behov for på fødegangen.

Mon ikke du kan få lov til det. Nu når du var igennem alt det sidst?

Puha, jeg ville også have svært ved at tale om sådan en omgang.

Jo tak håber jeg også. Men mon ikke det nok skal gå, når man bliver forberedt på det?

Er ihvertfald spændt på onsdag om hvad der kommer til at ske.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.