Hjælp til kontanthjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. maj 2011

mulle7430

morethanperfect skriver:

Nej okay  ..

Det skulle min far ha vidst dengang 

ja det er da en stor hjælp til det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2011

mulle7430

Eva. skriver:

Synes du det er meget?

Det dækker jo ikke en brøkdel af hvad det koster at holde fest med alt der er med....jeg synes det er meget lidt og det kan endda trækkes fra..udover det så er det kun hvis far ikke holder noget for barnet selvfølgelig.

nej det er det ikke du betaler alligevel for minvdatter blev fejret 2 gange om måtte betale alligevel

Anmeld

17. maj 2011

Aves.

mulle7430 skriver:

nej det er det ikke du betaler alligevel for minvdatter blev fejret 2 gange om måtte betale alligevel

Her er reglerne og måske de er efter I holdt fest eller også er der en der er taget ved røven..

http://www.statsforvaltning.dk/site.aspx?p=7351

Når der er fælles forældremyndighed fastsætter vi ikke konfirmationsbidrag, hvis den anden forælder eksempelvis selv holder en fest for barnet i anledning af konfirmationen eller tager barnet med på en ferierejse i anledning af konfirmationen eller på anden måde opfylder sin forsørgelsespligt i anledning af konfirmationen.

Dette skyldes, at begge forældre selv kan vælge, hvordan de vil opfylde forsørgelsespligten i anledning af konfirmationen.

Anmeld

17. maj 2011

Aves.

morethanperfect skriver:

Ja jeg syns det meget at få fra kommunen til at holde en fest . Min konfirmation kostede 3000 ca...  Man kan sagtens gøre det billigt selvom det blir godt .. 

Jamen, du kan ikek få noget fra kommunen, det er den ikke samboende forælder der betaler det beløb.

Anmeld

17. maj 2011

mulle7430

Eva. skriver:

Her er reglerne og måske de er efter I holdt fest eller også er der en der er taget ved røven..

http://www.statsforvaltning.dk/site.aspx?p=7351

Når der er fælles forældremyndighed fastsætter vi ikke konfirmationsbidrag, hvis den anden forælder eksempelvis selv holder en fest for barnet i anledning af konfirmationen eller tager barnet med på en ferierejse i anledning af konfirmationen eller på anden måde opfylder sin forsørgelsespligt i anledning af konfirmationen.

Dette skyldes, at begge forældre selv kan vælge, hvordan de vil opfylde forsørgelsespligten i anledning af konfirmationen.

ja men der er ikke fælles her så det er nok derfor

Anmeld

17. maj 2011

morethanperfect

Eva. skriver:

Jamen, du kan ikek få noget fra kommunen, det er den ikke samboende forælder der betaler det beløb.

Nåå , jeg havde forstået det var fra kommunen

Anmeld

17. maj 2011

Aves.

morethanperfect skriver:

Nåå , jeg havde forstået det var fra kommunen

nej nej..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.