Ikke længere fed ifølge bmi :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. maj 2011

Kay

ej hvor fedt tillykke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2011

MinWilliam

Super flot

Anmeld

17. maj 2011

Dansker i England

Eva. skriver:

Super...og det er hårdere end du kan forestille dig...men bare der er fokus hver dag og så lige tjekke vægten tit...jeg har holdt den men her i eksamenstiden der er den gledet lidt, så jeg skal til at tabe mig igen...pis og lort..

Jeg vejer mig hver dag og vil blive ved med det, da det så er meget nemmere at spotte, hvornår det er gået galt.

Ked af at høre, du har taget på igen. Er det meget? Jeg ved, det kan gå meget hurtigt nemlig.

Anmeld

17. maj 2011

Dansker i England

Kay skriver:

ej hvor fedt tillykke

Tak - det er nemlig fedt

Anmeld

17. maj 2011

Aves.

Dansker i England skriver:

Jeg vejer mig hver dag og vil blive ved med det, da det så er meget nemmere at spotte, hvornår det er gået galt.

Ked af at høre, du har taget på igen. Er det meget? Jeg ved, det kan gå meget hurtigt nemlig.

3 kg....så ja, det er meget for mig...

Anmeld

17. maj 2011

Dansker i England

MinWilliam skriver:

Super flot

Tak - har det meget bedre med mig selv nu

Anmeld

17. maj 2011

Dansker i England

Eva. skriver:

3 kg....så ja, det er meget for mig...

3 kg er vel ikke så galt? Det kommer selvfølgelig an på i hvor løbet af hvor kort eller lang tid - men tlbage på hesten med dig så at sige

Anmeld

17. maj 2011

Aves.

3 kg er vel ikke så galt? Det kommer selvfølgelig an på i hvor løbet af hvor kort eller lang tid - men tlbage på hesten med dig så at sige

Nå, men det er træls....jeg har et kg-frirum jeg holder mig indenfor og der er jeg tre over....det er for meget når jeg ryger ud over har jeg ikke været i alle de her år..men jeg ved jo godt hvorfor og kan nemt tabe dem igen, men det bliver om en måned først...

Anmeld

17. maj 2011

Dansker i England

Eva. skriver:

Nå, men det er træls....jeg har et kg-frirum jeg holder mig indenfor og der er jeg tre over....det er for meget når jeg ryger ud over har jeg ikke været i alle de her år..men jeg ved jo godt hvorfor og kan nemt tabe dem igen, men det bliver om en måned først...

Jeg kan helt sikkert godt følge dig i, at det er træls at være over sin egen max vægt - men altid noget, du ved, hvor det er gået galt - det hjælper vel lidt på det ift at lære af sine fejl?

Når jeg har nået min målvægt vil jeg helt sikkert også være ked af, hvis der ryger tre ekstra kg på - og det lyder som en god ide med at have et par kgs frirum - tak for tippet

Anmeld

17. maj 2011

maggie3

Yahoo - var lige inde og "måle" mit bmi - og jeg er nu gået fra kategorien fedme til kun at være overvægtig  Normal vægt here I come - kun 15 - 18 kg to go

Bare et lille jubel indlæg herfra

Hvor er du bare sej! Godt gået ;O)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.