Ikke længere fed ifølge bmi :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. maj 2011

B&J

Dansker i England skriver:

Det er nemlig helt fantastisk - og også tillykke med dit vægttab - håber, din operation vil hjælpe dig

Jaaa...

jeg tror helt klart den kan give mig et skub til jeg kan tabe mig det jeg ønsker

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2011

Dansker i England

Eva. skriver:

Ja, kroppen har det jo ikke godt med al den ekstra vægt, og ejheller psyken...så skønt for dig..

Der er ingen tvivl om, at det hverken er sundt på den ene eller den anden måde - og er faktisk lidt stolt af mig selv - for nogle år siden lå min bmi på 43 - nu ligger den på 29

Anmeld

17. maj 2011

Dansker i England

B&J skriver:

Jaaa...

jeg tror helt klart den kan give mig et skub til jeg kan tabe mig det jeg ønsker

at det vil lykkes for dig - og også at du kan holde vægten

Anmeld

17. maj 2011

Aves.

Der er ingen tvivl om, at det hverken er sundt på den ene eller den anden måde - og er faktisk lidt stolt af mig selv - for nogle år siden lå min bmi på 43 - nu ligger den på 29

Rigtig flot....håber på du kan holde den for livet...

Anmeld

17. maj 2011

Dansker i England

Eva. skriver:

Rigtig flot....håber på du kan holde den for livet...

Det håber jeg også - men i og med at jeg har tabt det langsomt har vænnet mig til at holde vægten et stykke tid, inden jeg har tabt mig mere (og har også været gravid i mellemtiden, så der holdte jeg vægttab pause).

Anmeld

17. maj 2011

B&J

at det vil lykkes for dig - og også at du kan holde vægten

Det skal holdes smiler

Anmeld

17. maj 2011

Aves.

Det håber jeg også - men i og med at jeg har tabt det langsomt har vænnet mig til at holde vægten et stykke tid, inden jeg har tabt mig mere (og har også været gravid i mellemtiden, så der holdte jeg vægttab pause).

Men du har haft et mål...det er tisse hamrende sindsygt hårdt og kræver noget af dig hver dag at holde vægten...der er ingen motivation og som førfed vil kroppen bare så gerne op på den vægt den havde før...så om du taber dig hurtigt eller langsomt, så er der en dag hvor du skal leve og holde vægten og det er det svære, virkelig svære... hader det, ville ønske man kunne tage en pille så vægten bare stoppede der hvor man lander. Der er helt sikkert en grund til kun 5% holder deres vægt efter 5 år...:/

Anmeld

17. maj 2011

Dansker i England

Eva. skriver:

Men du har haft et mål...det er tisse hamrende sindsygt hårdt og kræver noget af dig hver dag at holde vægten...der er ingen motivation og som førfed vil kroppen bare så gerne op på den vægt den havde før...så om du taber dig hurtigt eller langsomt, så er der en dag hvor du skal leve og holde vægten og det er det svære, virkelig svære... hader det, ville ønske man kunne tage en pille så vægten bare stoppede der hvor man lander. Der er helt sikkert en grund til kun 5% holder deres vægt efter 5 år...:/

Ja, jeg vil blive nødt til at arbejde på at holde vægten hver dag resten af mit liv - for det er SÅ nemt at tage på, når man først har været oppe i de høje tal, men jeg er 100% indstillet på at gøre det, og heldigvis har jeg en nu en mand, der støtter mig i det

Anmeld

17. maj 2011

Dansker i England

Eva. skriver:

Og hvis du en dag finder den pille, der holder vægten ved lige, må du lige huske at sende en til mig - det ville bare være så meget nemmere

Anmeld

17. maj 2011

Aves.

Ja, jeg vil blive nødt til at arbejde på at holde vægten hver dag resten af mit liv - for det er SÅ nemt at tage på, når man først har været oppe i de høje tal, men jeg er 100% indstillet på at gøre det, og heldigvis har jeg en nu en mand, der støtter mig i det

Super...og det er hårdere end du kan forestille dig...men bare der er fokus hver dag og så lige tjekke vægten tit...jeg har holdt den men her i eksamenstiden der er den gledet lidt, så jeg skal til at tabe mig igen...pis og lort..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.