Erfarring med afro på gasværksvej i Kbh?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. maj 2011

twinny

Shibby skriver:

bylder..?

I hope not..Tak..Kan være jeg hastekalder hende til at fikse mit hår hvis det her kikser

babystøv,- Jeg elsker det  Det her er meget ebdre påsyet end det jeg før har prøvet. Hun var hurtig god og effektiv

nå det var godt....  Jeg har også været glad for mit. de gange jeg har fået det lavet...  Der har ikk været noget...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2011

K.Rehder

Shibby skriver:

Jeg skal have fikset mit hår. Har hørt et par stykker fortælle at de afroshops på istedgade skulle være de bedste til priserne. Men der står ikke noget om priser på deres hjemmeside,så efterlyser nogen der har fået extenstions ved en afroshop på gasværksvej,-som osse gerne vil fortælle prisen! 

Hejsa....bliver lige nød til at svare.

Jeg har fået syet extentions på på Gasværksvej da jeg boede i kbh for nogle år siden, tror jeg gav 1500 for det.

1. det blev IKKE særlig pænt!

2. håret de bruger er af elendig kvalitet!

3. hvis du beder om at få extentions UDEN det mindste krøl, får du det også...men kun til første gang du vasker det, så krøller det i vildskab, og fordi kvaliteten er så elendig knækker det når du børster det!

4. efter 3 dage fik jeg sår i hovedbunden fordi det var syret ALT for stramt på.

............tog det af efter små 14 dage, så kan kun fraråde det!

Anmeld

22. maj 2011

Darling<3

Shibby skriver:

bylder..?

I hope not..Tak..Kan være jeg hastekalder hende til at fikse mit hår hvis det her kikser

babystøv,- Jeg elsker det  Det her er meget ebdre påsyet end det jeg før har prøvet. Hun var hurtig god og effektiv

Jeps, bylder:/ Det gjorde virkelig nuller naller..

Du må endelig sige til hvis du skal have Janni's hjælp

Hmmm, flot profilbilled haha..

Anmeld

22. maj 2011

L83

Shibby skriver:

Jeg skal have fikset mit hår. Har hørt et par stykker fortælle at de afroshops på istedgade skulle være de bedste til priserne. Men der står ikke noget om priser på deres hjemmeside,så efterlyser nogen der har fået extenstions ved en afroshop på gasværksvej,-som osse gerne vil fortælle prisen! 

jeg har fået lavet hår derinde i gemmen4½ år nu og har altid været tilfreds. Det er den første butik der ligger på hjørnet, man går ned af en trappe der.

Jeg plejer at gi 450 kr for en pakke hår der er 55 cm langt. og så gir jeg 200 pr bane og får resten af håret med hjem til clipshår.

Der ligger os en butik på istedgade hun er lidt billigere både med hår og påstæning men hun er ikke lige så god som i den anden

Anmeld

22. maj 2011

Sabina

Nårh. Jeg har ellers fået afvide at deres hår er noget værre lort (Undskyld sproget ) Det kan godt være det er billig, men ikke i længden hvis håret hele tiden skal skiftes ud.

Anmeld

23. maj 2011

L83

Sabina skriver:

Nårh. Jeg har ellers fået afvide at deres hår er noget værre lort (Undskyld sproget ) Det kan godt være det er billig, men ikke i længden hvis håret hele tiden skal skiftes ud.

Det skal man jo alligevel med så noget hår, så man kan lige så godt købe det billige

Anmeld

23. maj 2011

nvm

jeg er stor fan af afro shop på gasværksvej.

har fået hår på der i snart 5 år.

hvis man ikke er vandt til at ha hår på, ja så det ikke rart at få det syet på, man skal jo vende sig til det, og hovedebunden skal vende sig til at man blir "strammet op" når det flettes. jeg har KUN gode erfaringer med det, og har da haft det på op til 4mdr, før jeg tog det ud.

det ikke det bedste hår, men til den pris jeg gir er jeg hel tilfreds.

jeg gir 450 for en pakke hår, og 200 kr pr. bane, køber en flaske olie til 80 kr og så er jeg mega lækker haha

hvis man virkelig skal ha godt hår skal skal du også op i de store penge....

snakker af erfaring da jeg har haft hår på on and off siden 2004, og har prøvet diverse medtoder

Anmeld

24. maj 2011

Sabina

Linda83 skriver:

Det skal man jo alligevel med så noget hår, så man kan lige så godt købe det billige

min veninde skulle skifte det en gang om måneden . så er det dyrer i længden

Anmeld

24. maj 2011

L83

Sabina skriver:

min veninde skulle skifte det en gang om måneden . så er det dyrer i længden

Jeg har altid mit på minium 3 mdr

Anmeld

24. maj 2011

modesty

Shibby skriver:

Jeg har en veninde som fik lavet extensions hos afroen på Gasværksvej. Det er nogle år siden og jeg ser hende ikke længere, så jeg kan ikke spørge hende hvad det kostede, men hun var glad for resultatet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.