Shibby skriver:
Jeg skal have fikset mit hår. Har hørt et par stykker fortælle at de afroshops på istedgade skulle være de bedste til priserne. Men der står ikke noget om priser på deres hjemmeside,så efterlyser nogen der har fået extenstions ved en afroshop på gasværksvej,-som osse gerne vil fortælle prisen! 
Hej 
Jeg vil bare sige at jeg fik lavet hår derinde, en gang.. Jeg gav 2200 for 60 cm glat hår. Det blev flettet i.
Personligt syns jeg hårkvaliteten er dårlig, mit blev hurtig filtret og stift. ''hestehår'' og nu er det jo forskelligt fra person til person hvad der passer dem bedst mht. til hår osv. men for mig var det noget værre rod med det der flettesystem da håret bliver uglet mellem fletningerne og der kommer sådan nogle klumper af hår.
Hvis du er interesseret i at få sat hår på med andre metoder, kender jeg en privat i Hvidovre der laver sindssygt flot hår til 1800 kr. men du kan jo lige skrive så kan du få hendes nr, hvis det har interesse. Hun har mange års erfaring, så lad dig ikke nare af det 'private'

Anmeld