mon ikke jeg lige kan finde lidt tid til jer, for det har godt nok stået lidt sløjt til!
i morgen får vi vores opvaskemaskine fikset, og det har dælme holdt hårdt på, den stakkels Michael, han har sgu måtte høre på meget brok fra min side af....lol...
Job, ja det er sgu da helt umuligt for tiden...med mindre jeg vil helt til Mariager fjord. Desværre lå arbejdstiden helt uden for mit felt...så det måtte jeg opgive igen.
Dog er jeg igang med at søge drømme jobbet i frederikshavn, men tør slet ikke øffe yderligere om det, før jeg ved noget mere konkret.
Ja så har bilen igen været til rep, jeg er ved at være godt og grundig træt af det, for det er en perfekt bil, men fååårk den er dyr at holde gang i!
og øh...hvad mere har jeg lige at sladre om?Jo det var min bank som blev røvet i fredags, faktisk kort tid efter jeg forlod den, jeg var lige oppe og skrive under på nogle papir, og da jeg gik ud, kom en familie ind i banken, de havde et lille barn på Tif´s alder på armen, og en lidt større pige ved siden af, og jeg kan huske jeg tænkte godt det ikke er mig som skal sidde med ungerne henne i banken en eftermiddag!
Nå jeg køre ud og henter Michael, kommer hjem og afventer gæster til spisning...og da de kommer siger manden, shit mand jeres bank er blevet røvet...og det grinte jeg da lidt af, for hvor store var oddsene?
i går var jeg så oppe i banken igen, for mandag havde de lukket...der snakkede jeg så med hende i skranken, og spurgte pænt om de var ok, og så var hun ved at bryde sammen...stakkels kvinde! Jeg spurgte så til den familie som kom ind da jeg gik, og de var netop lige gået ud af banken da de satanner stormede ind og truede sig til kassebeholdningen...røvhuller siger jeg bare!
nu er der så kommet en skrivelse ud om at der for eftertiden slet ikke er penge i vores afdeling, kun i hæveautomaten...det er sguda ikke til at have med at gøre!
nå pladder og snak fra mig af, savner jer bare så meget!
Anmeld