Aarghh pokkers, hun brød koden...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. maj 2011

TbCp

Liva fandt aldrig ud af selv at komme ud af tremmesengen, med da hun var omkring 2 år skiftede vi sengen ud med en Juno hvor vi ikke satte siderne i.

Vi have en kort periode hvor vi var nødt til at sætte siderne på igen, men ellers har der ingen problemer været ved det overhovedet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2011

sarahb

isaac har aldrig hoppet ud af tremmesengen eller kunne. Men han fik en junior seng lige før han blev 2 og det fungere og har fungeret virkelig fint..

Og ja tag endelig en side af så hun ikke kommer til skade og evt et trappegitter.

Anmeld

17. maj 2011

lion

Cassandra har aldrig kravlet ud af sin tremmeseng, da hun fik en junior da hun var 14 mdr. Men når hun kravler op i Julius tremmeseng kan hun ikke komme ud selv, medmindre derer noget hun kan stå på,m og det er der jo ikke

Anmeld

17. maj 2011

Milka

den åbne side af bille's seng har jeg vendt mod væggen, så sengen er lukket igen. der kom en periode hvor hun simpelthen ikke kunne håndtere det mere og blev ved med at stige ud af sengen og lave en masse ballade. så nu ligger de begge i lukkede senge igen, og ingen kan selv finde ud af at komme ud.

men jeg åbner snart igen, for at se om det kan fungere igen. for jeg er ved at få seriøst ondt i ryggen af at løfte dem op i og ud af tremmesengene!

det er i det hele taget et problem, synes jeg, det her med åbne senge, særligt når der er to 

men celina lyder da meget cool omkring det, måske kommer det ikke til at gøre den store forskel i nattetimerne? men kan godt se trapperne er et problem 

Anmeld

17. maj 2011

Klumpe-dumpe

Hvis du vælger at tage en side af sengen, kan I jo evt. sætte et trappegitte for hendes dør, så hun ikke kan komme ud fra værelset. Ved jeg der er flere i min omgangskreds der har gjort.

Anmeld

17. maj 2011

Barbamama

Åh nej da!!! Jeg har også samme plan som dig tror jeg. Det der med at hun skal sove i tremmeseng til hun bliver 3 år og så kan hun få en åben seng i 3års-fødselsdags gave. Mon Bianca lærer hende nogle triks. Ellers kan du jo gøre ligesom Camilla og save nogle tremmer af så hun bare kan kravle ud den vej. Så er hun jo fri for at kravle OVER og muligvis falde ned.

Nu har jeg ikke læst de andres svar, så hvis det forslag allerede er kommet beklager jeg. He he

Anmeld

17. maj 2011

Milka

Rose <3 skriver:

Hvis du vælger at tage en side af sengen, kan I jo evt. sætte et trappegitte for hendes dør, så hun ikke kan komme ud fra værelset. Ved jeg der er flere i min omgangskreds der har gjort.

sådan trine! det er jo det hun gør!! 

Anmeld

17. maj 2011

Klumpe-dumpe

Milka skriver:

sådan trine! det er jo det hun gør!! 

JA det er nemlig rart smart :)

En bekendt, som er ALENE (som du og jeg) har en pige, fra april 09 og tvillinger fra 10. Den "store" var listet i køkkenet og sat ild (tændte komfuret) så de alle skulle indlægges med røg forgiftning, så hun har sat det op til køkkenet, skide smart!!!

Forøvrigt, så har jeg også vent Maluccas seng igen, da hun helle ikke helt kunne finde ud af at blive der.....

Anmeld

17. maj 2011

Lilac

xxx har aldrig kravlet over kanten, vi tog siden af da han blev to, og det gik fint, men nu sover han faktisk inde ved os ved siden af dobbeltsengen, fordi vi alle synes det er hyggeligt, så han kommer bare op til os om morgenen.... men synes da ideen med at sætte gitter foran døren så hun ikke kan komme ud og komme til skade lyder smart

Anmeld

17. maj 2011

Ida.

Rose <3 skriver:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.