ÆV!!
Som jeg ser det, så kan I enten pille en side af tremmesengen, så den bliver åben eller gøre ligesom Camilla (Milka) og save et par tremmer af, så der lige bliver hul til, at hun kan smutte igennem. Så kommer hun da i hvert fald ikke til skade, når hun kravler ud af sengen.
Så må I sætte babyalarm på hende om natten - måske den kan fange, hvis hun begynder at rumstere rundt?
Endelig - er der ikke en mulighed for at sætte noget låge-værk for bunden af trappen, så hun ikke tripper derop selv? For tænk nu, hvis hun gør som Bianca gjorde, da hun pludselig hang for oven i én arm, og du liiige nåede at redde hende, inden det gik helt galt?!! 
Ja, det med trappen er klart det farligste, og mest problematiske.
Men nej, da der intet gelænder er, kan der ikke sættes låge forneden.
Man kan vist få sådan noget fancy noget, som ligger over de nederste trappetrin, og sørger for, at man ikke kan "komme igang" på trapperne.
Men hvordan det lige fungerer, og hvorfra man får det, ved jeg nu ingenting om, og igen - der er bare ikke penge til at fikse alverdens dyre løsninger.
Faktisk har Celina efterhånden også helt godt tjek på, at komme op og ned af trapperne. Men jeg vil bare ikke have, at hun gør det alene, så jeg går altid med bagefter. Men det kan jeg jo ikke midt om natten, hvis jeg ligger og sover.
Jeg håber at vi kan opdrage hende til, at hun skal blive i hendes seng. Og så kalde på os, hvis hun vågner..
Bianca kalder altid på os, når hun vågner, og hun kommer (som regel) ikke ud, før vi enten åbner døren, eller kalder tilbage, at hun bare kan komme 
Meeeeen jeg tvivler på, at Celina har samme høflige manérer...