Butch søger nyt hjem... (Med billeder)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
17. maj 2011

Kay

noget nyt om den smukke hun???

håber i finder en god familie til ham i nærheden... ellers skriver du bare... hellere at han flytter til kbh end at han bliver aflivet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2011

Mira0911

Kay skriver:

noget nyt om den smukke hun???

håber i finder en god familie til ham i nærheden... ellers skriver du bare... hellere at han flytter til kbh end at han bliver aflivet

Det eneste jeg ved er at ejeren vil se om der ikke kommer nogen før og vil hente ham, hvis ikke så kommer han til Sjælland... 

Undskyld jeg ikke lige har fået svaret tilbage i dit brev du skrev... 

Plus at jeg har en mere som er interesseret fra Århus - men har ikke hørt mere... 

Ja for pokker heller et perfekt hjem til ham end han skal aflives... 

Anmeld

17. maj 2011

Kay

MoarJ skriver:

Det eneste jeg ved er at ejeren vil se om der ikke kommer nogen før og vil hente ham, hvis ikke så kommer han til Sjælland... 

Undskyld jeg ikke lige har fået svaret tilbage i dit brev du skrev... 

Plus at jeg har en mere som er interesseret fra Århus - men har ikke hørt mere... 

Ja for pokker heller et perfekt hjem til ham end han skal aflives... 

det er helt ok du ik har svaret

skriver også her for at få den opset lidt de øjne han har er jo ik til at stå for...

vi står i kø til en større lejlighed med have... og ved at det er lige sådan en hund vi ønsker os når vi får det... men vi ved jo bare ikke hvornår...

og når ejeren ønsker at kunne komme på besøg er det jo mere optimalt at det er en i jylland...

Anmeld

17. maj 2011

Mira0911

Kay skriver:

det er helt ok du ik har svaret

skriver også her for at få den opset lidt de øjne han har er jo ik til at stå for...

vi står i kø til en større lejlighed med have... og ved at det er lige sådan en hund vi ønsker os når vi får det... men vi ved jo bare ikke hvornår...

og når ejeren ønsker at kunne komme på besøg er det jo mere optimalt at det er en i jylland...

Lige præcis... Tænkte nemlig også, det er jo ikke til at vide hvornår I får en anden lejlighed, og så vil det måske være for sent med Butch... 

Han er bare en super smuk hund... 

Som jeg sagde til ejeren, vil jeg da også kigge efter nogen her i Jylland, så han kan komme og sige hej, og jeg kommer helt sikkert også engang imellem... 

Hvis der ikke er nogen i Jylland, så kommer han til en Sjælland.... 

Anmeld

17. maj 2011

Kay

MoarJ skriver:

Lige præcis... Tænkte nemlig også, det er jo ikke til at vide hvornår I får en anden lejlighed, og så vil det måske være for sent med Butch... 

Som jeg sagde til ejeren, vil jeg da også kigge efter nogen her i Jylland, så han kan komme og sige hej, og jeg kommer helt sikkert også engang imellem... 

har snakket med formanden for bolig foreningen her og vi ville kunne få en midlertidig tilladelse til at holde hund... snakkede lidt for min syge moster og sådan...

så hvis det ender med at i ikke finder nogle i jylland... så har vi "fået lov" og i er selvfølgelig velkommende

Anmeld

17. maj 2011

Mira0911

Kay skriver:

har snakket med formanden for bolig foreningen her og vi ville kunne få en midlertidig tilladelse til at holde hund... snakkede lidt for min syge moster og sådan...

så hvis det ender med at i ikke finder nogle i jylland... så har vi "fået lov" og i er selvfølgelig velkommende

Ja det hjælper jo tit at snakke lidt for sin syge moster.... 

Jeg henvender mig, hvis det går helt i vasken... 

Anmeld

17. maj 2011

Kay

MoarJ skriver:

Ja det hjælper jo tit at snakke lidt for sin syge moster.... 

Jeg henvender mig, hvis det går helt i vasken... 

det gør du bare

Anmeld

17. maj 2011

Pullemulle

MoarJ skriver:

Jeg vil først og fremmest sige at han ser enormt dejlig ud

MEN.. Jeg synes ærligtalt det er lidt mærkeligt at lede efter nogle i jylland for at kunne besøge ham, og kun hvis det ikke lykkes, så lede på sjælland. Vil det sige at hvis en person fra sjælland siger til lige nu og her, så ville i sige fra og lede videre i lylland?

Hvis jeg købte et dyr, hund, kat, eller hamster for den sags skyld, så ville jeg da ikke bryde mig om at den tidligere ejer kom for at besøge dyret? Når man skal sælge det må man ligesom tage afsked og komme videre, uanset hvor lang tid det tager...

Anmeld

17. maj 2011

Mira0911

Pullemulle skriver:

MEN.. Jeg synes ærligtalt det er lidt mærkeligt at lede efter nogle i jylland for at kunne besøge ham, og kun hvis det ikke lykkes, så lede på sjælland. Vil det sige at hvis en person fra sjælland siger til lige nu og her, så ville i sige fra og lede videre i lylland?

Hvis jeg købte et dyr, hund, kat, eller hamster for den sags skyld, så ville jeg da ikke bryde mig om at den tidligere ejer kom for at besøge dyret? Når man skal sælge det må man ligesom tage afsked og komme videre, uanset hvor lang tid det tager...

Det er din holdning! 

Hvad ejeren har af ønsker, kan jeg ikke tage mig af... Hvor Butch kommer hen, er heller ikke noget jeg er med til at bestemme, det afgøre ejeren selv. 

Jeg ved han har fået en henvendelse fra en fra sjælland som vil hente ham på Mandag, hvis ikke der er andre som har valgt at tage ham... 

At ejeren vil komme og besøge Butch engang imellem er jo noget Ejeren selv og den nye snakker sammen om... 

Anmeld

17. maj 2011

JuelZ

Pullemulle skriver:

Jeg er den fra sjælland som er opsat på at hente Butch på mandag eller d. 01 i måneden HVIS vel og mærke at ejeren til Butch ikke finder nogen et andet sted der kan hente ham før vi kan... Det er langt at tage i midten af måneden uden penge, så jeg har sagt til Butch's ejer at vi er opsat på at få ham og vi heller end gerne vil hente ham. Men skulle der komme nogen i Jylland som vil have ham, så er det, det ejeren gør. Hvis ikke så henter vi ham

Så der er nogen på sjælland der er interesseret i ham og os nogen som har kontaktet ejeren o.lign... OG ejeren skal have lov til at hilse på Butch da det er som at vælge mellem pest eller kolera, ejeren har valgt sin kæreste men måtte sige nej til sin elskede hund da kærestens datter ikke kan lide hunde efter et voldsomt bid - hun har forsøgt at respektere hunden og forsøgt at kunne lide hunden uden held, og hellere finde nyt hjem (uanset hvor), end at han bliver aflivet ...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.