Butch søger nyt hjem... (Med billeder)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
8.044 visninger
61 svar
0 synes godt om
16. maj 2011

Mira0911

På vejne af min kammerat har jeg lovet at hjælpe ham med at finde et nyt hjem til Butch... Min kammerat har fundet sig en kæreste, hvor hun har en søn, som er blevet bidt af en hund i ansigtet. Når min kammerat var på besøg og havde Butch med, kunne han mærke at de ikke var trygge ved ham. 

Derfor vil han ikke blive ved med at trænge sønnen og kæresten op i en krog når Butch var der.. Og kammeraten er flyttet ned til kæresten. 

Så han er blevet enig om at Butch skal have et nyt hjem... 

Lidt om Butch: 

Butch er en blandingshund, Labrador, Cane Corso og Rottweiler, han er 11 mdr gammel.. En rigtig dejlig hund, elsker at komme ud i skoven og lege, og hygge.. Han er kastreret, faktisk meget rolig af sind... 

Vi har passet ham en del gange.. jeg elsker simpelthen den hund.. Når han kom her, skulle Butch og Thor selvfølgelig lige markere sig overfor hinanden... Ellers faldte de meget hurtigt til ro... 

Der hvor Butch er nu, ved ejeren ikke hvor længe han kan blive, så risikoen kan være at Butch skal aflives... Dette synes jeg bestemt ikke om... Og hellere ikke ejeren selv... 

Så vi håber der nogen derude som kan give Butch et rigtig godt hjem... 

Min kammerat vil gerne at det sted han kommer hen, skal være nogle som har tiden til ham, som har tiden til at hygge om ham, tage i skoven med ham... 

Han ønsker bare at Butch får et rigtig godt hjem og måske mulighed for at han kan komme og sige Hej til Butch engang i mellem... 

Der følger end del ting med til Butch, hvis nogle skulle have lyst til at give et beløb for tingene der følger med, er det også iorden - men ikke et krav... 

Hvis dette har interesse - Så kontakt mig og så finder vi ud af det derfra... 

Her er billeder af Butch... Blandet andet billeder hjemmefra os af - De sidste 5 er hjemme fra os... 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2011

lisesp83

Hold nu K***, han er sød.

for at i finder et godt hjem til ham. Husk vær Kræsen mht nye ejere.

Anmeld

16. maj 2011

MorTilMalene

ihhh hvorfor har vi ikk li økonomien og pladsen til hund.. hvor ser han lækker ud... ville så gerne have hund igen...

Anmeld

16. maj 2011

lounika

håber han finder et nyt hjem

Anmeld

16. maj 2011

Mira0911

lounika skriver:

hvor bor han nu og hvad koster han.... min søster som er store hunde ELLLSKER og har to  ...var måske noget for hende for hun snakke om en til men ved ikke..  så kunne jeg sende bilde til hende ..

Han koster ikke noget.. Han skal bare have et rigtig godt hjem, hvis man skulle have lyst til at give et lille beløb til seler, legetøj og det der følger med, er man velkommen til det... 

Uh, han bor her i Jylland.. Mener det er ved Horsens/vejle egnen.. 

Anmeld

16. maj 2011

Mira0911

MorTilMalene skriver:

ihhh hvorfor har vi ikk li økonomien og pladsen til hund.. hvor ser han lækker ud... ville så gerne have hund igen...

Han er virkelig skøn... Hvis vi havde pladsen og ikk stod og skulle have barn til september, så havde vi taget ham... 

Anmeld

16. maj 2011

LenaJohansen

hvorfor er det at jeg ikk må have hund, den ser da godt nok for dejlig ud

Anmeld

16. maj 2011

Mira0911

lisesp83 skriver:

Hold nu K***, han er sød.

for at i finder et godt hjem til ham. Husk vær Kræsen mht nye ejere.

Han er virkelig dejlig...  Jeps, ved at kammerat vil sørge for at han kommer et godt sted hen... Og ved han også godt kan finde på at sige nej, hvis han ikke mener det er stedet han vil få det godt... 

Anmeld

16. maj 2011

Mira0911

LenaJohansen skriver:

hvorfor er det at jeg ikk må have hund, den ser da godt nok for dejlig ud

Du kan tro han er dejlig... Jeg har nydt hver gang han har været her... 

Anmeld

16. maj 2011

lounika

MoarJ skriver:

Han koster ikke noget.. Han skal bare have et rigtig godt hjem, hvis man skulle have lyst til at give et lille beløb til seler, legetøj og det der følger med, er man velkommen til det... 

Uh, han bor her i Jylland.. Mener det er ved Horsens/vejle egnen.. 

det var ellers billigt må man sige... men har lige ringe til hend og hun vil vente med at have en hund mere til hun flytter da hun bor ved svigermor pt .. det så forståligt noik jo hehe.. så håber i finder et godt sted til ham

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.