Jeg er ved at gå ud af mit gode skind...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. maj 2011

dorthemus

MoarJ skriver:

Hun spiser en kæmpe portion stadig selv om hun drikker end masse, og stadig tager kæresten glasset fra hende...

Hmm IKKE i orden

Jeg går faktisk meget ind for, at børn er selvregulerende og måske er hun bare et tørstigt barn? Måske du kunne give hende et glas vand inden I skal spise så hun får dækket lidt af behovet der?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2011

Mira0911

dorthemus skriver:

Hmm IKKE i orden

Jeg går faktisk meget ind for, at børn er selvregulerende og måske er hun bare et tørstigt barn? Måske du kunne give hende et glas vand inden I skal spise så hun får dækket lidt af behovet der?

Ja jeg må give hende et glas inden, hun er virkelig et tørstigt barn, også i dagplejen... 

Anmeld

16. maj 2011

twinny

Mutti2B skriver:

Man kan godt drikke sig mæt i vand. Det er derfor mange anbefaler at man drikker et stort glas vand inden man spiser når man er på kur, for så spiser man ikke så meget.

jaah... enig her.. Det gør de nemlig i mange slankekure....

Anmeld

16. maj 2011

ESV

Altså herhjemme drikker Emilie også (næsten) som det passer hende. Nogle dage syntes hun det er rigtig sjovt bare at drikke fordi det er hyggeligt og der stopper vi hende men de dage hvor hun drikker fordi hun er tørstig er der altså absolut ingen begrænsninger. Tror måske ikke hun får drukket nok i løbet af dagen for hun er tit rigtig tørstig allerede når vi kommer hjem.

Jeg ville nok bare lade hende drikke....

Anmeld

16. maj 2011

henh01

jeg kan berolige dig... Jeg drikker også meget vand og jeg er fed.. Ved egentlig ikke om det er en beroligelse eller en frygt..haha Jeg taber mig ikke og optager min mad udemærket selvom jeg drikker masser vand mens jeg spiser.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.