Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
hvinanden skriver: Hvad sker der for den gave-gætte-sport?? Min mand er imelthen også så træls til at gætte alt, og INDEN han åbner øv Så nu må man ikke sige noget herhjemme når man åbner gaver
Hvad sker der for den gave-gætte-sport?? Min mand er imelthen også så træls til at gætte alt, og INDEN han åbner øv
Så nu må man ikke sige noget herhjemme når man åbner gaver
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
sjovt, min svigerinde har lige givet min bror en fodboldsrejse i morgengave
Jeg synes også uret virker som en god ide..
Eller en tur til papis - kærlighedens by bare du og ham..
Fam. BS skriver: Ja og synes ellers at jeg havde været diskret.. Og kan ikke finde ud af at lade som ingen ting når han så gætter det.. SÅ typisk!!
Ja og synes ellers at jeg havde været diskret.. Og kan ikke finde ud af at lade som ingen ting når han så gætter det.. SÅ typisk!!
Nej selvfølgelig kan man ikke det. Og overrakelen er jon det bedste af gaven
Nå men bryllupsreje i Barcalona var måske en plan så Så kan i se flotte bygninger... eller fodbold
Du kunne jo få indgraveret en hilsen fra dig på uret
Jeg tror jeg til den tid ville give ham som nævnt feks et ur han kan gemme Og ellers ville jeg få taget et "frækt" billede af mig selv, du ved dem hvor det bliver taget på en elegant måde..Og så få det forstørret lidt op
hvinanden skriver: Nej selvfølgelig kan man ikke det. Og overrakelen er jon det bedste af gaven Nå men bryllupsreje i Barcalona var måske en plan så Så kan i se flotte bygninger... eller fodbold
Vi blev gift den 30. september 2006, og jeg gav min mand en tatovering
Lou87 skriver: Jeg tror jeg til den tid ville give ham som nævnt feks et ur han kan gemme Og ellers ville jeg få taget et "frækt" billede af mig selv, du ved dem hvor det bliver taget på en elegant måde..Og så få det forstørret lidt op
henh01 skriver: sjovt, min svigerinde har lige givet min bror en fodboldsrejse i morgengave Jeg synes også uret virker som en god ide.. Eller en tur til papis - kærlighedens by bare du og ham..
Min mand fik en græsslåmaskine.... Ikke så romantisk måske, men hold da op, hvor jeg elsker ham....
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128