Morgengave til manden..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14.956 visninger
46 svar
0 synes godt om
16. maj 2011

FamilenStorm

Hejsa piger..

Har lige brug for jeres hjælp.. Hvad giver man manden som har alt i morgengave??

Den eneste ide jeg lige har er en fodboldrejse, da han er fodboldnørd..

Men i skrivende stund har han lige luret den ide..

Så what to dó?? Hvad kan jeg give ham??

Pris næsten underordnet..

Kram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2011

FamilenStorm

Op op op - er virkelig på bar bund..

Anmeld

16. maj 2011

Malene76

Fam. BS skriver:

Hejsa piger..

Har lige brug for jeres hjælp.. Hvad giver man manden som har alt i morgengave??

Kram

Hej..

Vi blev gift sidste sommer og jeg gav min mand et gavekort til at køre rally. Det var en dag med teori først og derefter kørsel mod hinanden. Tror de var 3-4 hold med 4 mand på hver hold. Min mand blev rigtig glad for sin gave og havde en rigtig god dag. Jeg overvejede også at købe en luftballon-tur til ham. Hvad med et kroophold eller en weekend rejse til en storby i Europa? Hvis du googler morgengave til manden kommer der mange gode forslag. GOd fornøjelse med at finde den helt rette gave. Jeg håber I får en god dag til brylluppet.

MVH Malene

Anmeld

16. maj 2011

hvinanden

Fam. BS skriver:

Hejsa piger..

Kram

Jeg gav min mand et lidt dyrere ur, det tænkte jeg var en langvarig gave til minde om dagen.

Men fodboldgaven er da også en suoer ide. Hvad med weekendophold i Barcelona, så kan du camouflere at der så kommer en twist med fodbld??

Anmeld

16. maj 2011

FamilenStorm

hvinanden skriver:

Jeg gav min mand et lidt dyrere ur, det tænkte jeg var en langvarig gave til minde om dagen.

Men fodboldgaven er da også en suoer ide. Hvad med weekendophold i Barcelona, så kan du camouflere at der så kommer en twist med fodbld??

Ja synes også det var en fin ide, indtil han så gættede den typisk.. Men ja det var egentlig ikke så dum en ide.. Det vil jeg da prøve at undersøge lidt nærmere..

Havde også tænkt på et ur..

Ihh synes det er svært..

Anmeld

16. maj 2011

FamilenStorm

hvinanden skriver:

Ja synes også det var en fin ide, indtil han så gættede den typisk.. Men ja det var egentlig ikke så dum en ide.. Det vil jeg da prøve at undersøge lidt nærmere..

Ihh synes det er svært..

Anmeld

16. maj 2011

FamilenStorm

Malene76 skriver:

Hej..

Vi blev gift sidste sommer og jeg gav min mand et gavekort til at køre rally. Det var en dag med teori først og derefter kørsel mod hinanden. Tror de var 3-4 hold med 4 mand på hver hold. Min mand blev rigtig glad for sin gave og havde en rigtig god dag. Jeg overvejede også at købe en luftballon-tur til ham. Hvad med et kroophold eller en weekend rejse til en storby i Europa? Hvis du googler morgengave til manden kommer der mange gode forslag. GOd fornøjelse med at finde den helt rette gave. Jeg håber I får en god dag til brylluppet.

MVH Malene

Ja hvis han bare var til biler.. Så havde det da været en kanon gave.. :-)

Han er bare sådan en typisk håndværker og sportsnørd, at han går lidt op i det hele.. Så er ikke til at finde ud af hvad ham virkelig vil blive glad for..

Arh det er svært..

Anmeld

16. maj 2011

L.J.L

Ingenting det er normalt kun manden der giver kvinden morgengave, så vidt jeg ved

Anmeld

16. maj 2011

FamilenStorm

linselouise skriver:

Ingenting det er normalt kun manden der giver kvinden morgengave, så vidt jeg ved

Smiler..

Vil nu gerne give ham en Mille ting så han ved hvor meget jeg værdsætter ham og de ting han gør for os..

Anmeld

16. maj 2011

hvinanden

Fam. BS skriver:

Ihh synes det er svært..

Hvad sker der for den gave-gætte-sport?? Min mand er imelthen også så træls til at gætte alt, og INDEN han åbner øv

Så nu må man ikke sige noget herhjemme når man åbner gaver

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.