Sovsekoner - hjælp! :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. maj 2011

TineA

isabellamor skriver:

ja sovs er ikke det sjoveste når man ikke må tilsætte smag i form af salt.

men ellers kan du jo lave tomatsauce til kødboller, eller karrysovs bare den ikke bliver for stærk..  næste gang.

jo sød mælk er vel fint nok..

Altså mht karrysovsen, er det så bare det samme? Og så fylder jeg bare lidt karry i i stedet for kulør - for jeg vil da ikke tro at der både skal karry og kulør i - haha !!

Tomatsovs, hvordan ville du så lave den?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2011

Isabella_mor

W.. skriver:

Altså mht karrysovsen, er det så bare det samme? Og så fylder jeg bare lidt karry i i stedet for kulør - for jeg vil da ikke tro at der både skal karry og kulør i - haha !!

Tomatsovs, hvordan ville du så lave den?

uha.. jeg har aldrig prøvet det selv.. så gammel er min basse ikke endnu..

men du kan kigge i denne bog, der er en MASSE opskrifter på lækker og let hverdagsmad til babyer og børn der er lidt ældre..

jeg fik den af min SP. og jeg er super glad for den 

Anmeld

16. maj 2011

TineA

isabellamor skriver:

uha.. jeg har aldrig prøvet det selv.. så gammel er min basse ikke endnu..

men du kan kigge i denne bog, der er en MASSE opskrifter på lækker og let hverdagsmad til babyer og børn der er lidt ældre..

jeg fik den af min SP. og jeg er super glad for den 

Ja, den har jeg som pdf fil, men ikke rigtig særlig nyttige opskrifter.. Måske jeg har en ældre model?

Anmeld

16. maj 2011

Isabella_mor

W.. skriver:

Ja, den har jeg som pdf fil, men ikke rigtig særlig nyttige opskrifter.. Måske jeg har en ældre model?

ellers er der andre opskrifter på nettet, du kan jo lave maden som du gør til dig selv, det skal bare være uden salt... 

Anmeld

16. maj 2011

TineA

W.. skriver:

Jeg har 2006 udgaven, men det er vist det samme

Anmeld

16. maj 2011

TineA

isabellamor skriver:

ellers er der andre opskrifter på nettet, du kan jo lave maden som du gør til dig selv, det skal bare være uden salt... 

Ja, men vi spiser aldrig sovs, gryderetter  (udover kødsovs ind imellem) eller lignende - det er dét der lidt er problemet

Det er lidt svært at give ham salat, som jeg nærmest lever af..

Så han får VIP behandling. Mor her laver en slags mad til mig, en anden til lillemanden og kan manden ikke lide det jeg skal have (9 ud af 10 gange), ja så laver jeg også noget tredje til ham..

Så herhjemme er aftensmaden dagens udfordring.. GAB!

Anmeld

16. maj 2011

Isabella_mor

W.. skriver:

Ja, men vi spiser aldrig sovs, gryderetter  (udover kødsovs ind imellem) eller lignende - det er dét der lidt er problemet

Det er lidt svært at give ham salat, som jeg nærmest lever af..

Så han får VIP behandling. Mor her laver en slags mad til mig, en anden til lillemanden og kan manden ikke lide det jeg skal have (9 ud af 10 gange), ja så laver jeg også noget tredje til ham..

Så herhjemme er aftensmaden dagens udfordring.. GAB!

puha det gad jeg ikke.

jeg har 2010 udgaven det er den jeg har linket til. det er faktisk et link hvor du kan læse den direkte..

Anmeld

16. maj 2011

TineA

isabellamor skriver:

puha det gad jeg ikke.

jeg har 2010 udgaven det er den jeg har linket til. det er faktisk et link hvor du kan læse den direkte..

Nek, det gider jeg heller ikke, men jeg har ikke rigtig noget valg

Ja, jeg har lige læst den, det er faktisk det samme

Anmeld

16. maj 2011

Isabella_mor

W.. skriver:

Nek, det gider jeg heller ikke, men jeg har ikke rigtig noget valg

Ja, jeg har lige læst den, det er faktisk det samme

jeg syns bare maden ser så lækkert ud..

Anmeld

16. maj 2011

TineA

isabellamor skriver:

jeg syns bare maden ser så lækkert ud..

Ja, det gør det Men mon dreng har stadig lettere problemer med at tygge, så det er ikke bare liiige sådan..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.