Arthur - tjah han bliver sku en måned idag:0)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. maj 2011

Valle81

K&S skriver:

Ih, hvor er han skøn  jeg elsker strithåret...!

Ja han har en god harpragt:0)

Så er det spændende at se om den forbliver sort og fin:0)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2011

Valle81

Barnepigen skriver:

Hvor han bare sød(: 

Taaaaaaaaaak:0)

Anmeld

16. maj 2011

Mor til L&S

Valle81 skriver:

Hej alle sammen,

I dag er det en måned siden at Arthut kom til verdene - Tiden FLYVER seriøst afsted - når jo slet ikke at tælle dagene - vupti - så er de gået. Men sådan er det jo med 3 børn og når jeg er så meget alene med dem, som jeg nu engang er.

Men Arthur trives - men på sin egen måde:0) Han er lidt af en skriger - ikke som sådan kolik eller noget - men han er bare ikke tilfreds. Han er begyndt at vågne lidt mere op - han har jo sovet uafbrudt i 3 uger - kun afbrudt af at spise - men ikke engang der vågnede han op - han græd bare og sov mens han spiste. Så det kan være lidt hårdt - da det oftest er om morgenen han er meget utilfreds og MEGET vågen når jeg også skal gøre Asta og Anton klar - give Anton morgenmad osv og der vil ARthur gerne ligge i arm og putte. Men jeg har jo ikke så mange arme:0)

Men som sagt så er han bare ikek tilfreds når han er vågen, han græder og piver - og det er sku frustrerende - håber det bare lige er en fase og snart er ovre.

Ellers er han nem - han spiser godt - sover godt - sover om natten kún vågen omkrin 0200-0300 for at spise og så er det op ved 0600, men der skal vi op og starte dagen, så det er perfekt.

Sp var her sidste tirsdag og der blev han vejet til 4500 gram ( fødsel 3684) og 55 cm ( fødsel 52) Så han tager på og er en meget fin dreng:0)

Nu til lidt billeder -

Knus fra mig

Han er bare SÅ fin, Christina - sikke lækker han er Glæder mig til at se lidt billeder med åbne øjne

Håber at utilfredsheden snart går over hos Jer!

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.