KaMa skriver:
Hvor er han lækker.. kan godt følge dig, når du skriver, at han sov meget i starten.. han har jo lukket øjne på alle billederne.. haha.
Det må være hårdt med to pseudo-tvillinger. Du kan jo ikke rigtig synkronisere dem, som jeg gjorde med mine rigtige tvillinger. Dvs. de første 2 mdr, så havde de absolut ingen rytme.
He he:0)
Billederne er fra i idag - han sover stadig det meste af dagen - mellem 20-22 timer i dågnet - så klager ikke - men tiden når han er vågen føles bare så laaaaaaaaaaaaaaaaang når han er så ked og utilfreds.
Ja de kan ikke synkroniseres, men Anton er så god og har fast rytme - sover fra 0830til 1000 og igen fra 15-1630 og kommer så i seng kl 2000 og står op kl 0600-0630. Og det at hans rytme er så klokkeklar, gør det hele lidt nemmere.
Nu har vi jo selv valgt at have Anton hjemme og ikke sende hamud - det gør det jo også hårdere for mig/os - men fx morgenproblemetvil joikke forsvinde - viskaljo alle spise morgenmadog gøres klar om Anton skal ivvs/dp eller Ej,for Asta skal i skole og jeg skal køre hende:0)
Men det går - jeg ved det er en periode - så er det ovre:0)
Knus
Anmeld