Arthur - tjah han bliver sku en måned idag:0)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

837 visninger
12 svar
0 synes godt om
16. maj 2011

Valle81

Hej alle sammen,

I dag er det en måned siden at Arthut kom til verdene - Tiden FLYVER seriøst afsted - når jo slet ikke at tælle dagene - vupti - så er de gået. Men sådan er det jo med 3 børn og når jeg er så meget alene med dem, som jeg nu engang er.

Men Arthur trives - men på sin egen måde:0) Han er lidt af en skriger - ikke som sådan kolik eller noget - men han er bare ikke tilfreds. Han er begyndt at vågne lidt mere op - han har jo sovet uafbrudt i 3 uger - kun afbrudt af at spise - men ikke engang der vågnede han op - han græd bare og sov mens han spiste. Så det kan være lidt hårdt - da det oftest er om morgenen han er meget utilfreds og MEGET vågen når jeg også skal gøre Asta og Anton klar - give Anton morgenmad osv og der vil ARthur gerne ligge i arm og putte. Men jeg har jo ikke så mange arme:0)

Men som sagt så er han bare ikek tilfreds når han er vågen, han græder og piver - og det er sku frustrerende - håber det bare lige er en fase og snart er ovre.

Ellers er han nem - han spiser godt - sover godt - sover om natten kún vågen omkrin 0200-0300 for at spise og så er det op ved 0600, men der skal vi op og starte dagen, så det er perfekt.

Sp var her sidste tirsdag og der blev han vejet til 4500 gram ( fødsel 3684) og 55 cm ( fødsel 52) Så han tager på og er en meget fin dreng:0)

Nu til lidt billeder -

Knus fra mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2011

roenlund

hvor er han bare smækker lækker dejlig

Anmeld

16. maj 2011

LinLin

nåååårh

- håber for dig/Jer utilfredsheden er en fase! - det må være hårdt....

Anmeld

16. maj 2011

Valle81

roenlund skriver:

hvor er han bare smækker lækker dejlig

Tak, det er han også - selvom han til tider kan være utrolig billigt til salg:0) He he:0)

Anmeld

16. maj 2011

Valle81

DAs mor skriver:

nåååårh

- håber for dig/Jer utilfredsheden er en fase! - det må være hårdt....

Ja det håber også:0)

Det er jo tilvænning for os alle - og der er jo tre børn der kræver hver sit - og tiden til Arthur er jo desværre mindre end da jag fik Asta og senere Anton:0)

Jeg overvejer at blive sådan en bæredimse person for at kunne give Arthur den nærhed han gerne vil have smatidig med at jeg kan være der for Anton - for er sku plaget noget af dårlig samvittighed:0/

Anmeld

16. maj 2011

Vial

Valle81 skriver:

Hej alle sammen,

I dag er det en måned siden at Arthut kom til verdene - Tiden FLYVER seriøst afsted - når jo slet ikke at tælle dagene - vupti - så er de gået. Men sådan er det jo med 3 børn og når jeg er så meget alene med dem, som jeg nu engang er.

Men Arthur trives - men på sin egen måde:0) Han er lidt af en skriger - ikke som sådan kolik eller noget - men han er bare ikke tilfreds. Han er begyndt at vågne lidt mere op - han har jo sovet uafbrudt i 3 uger - kun afbrudt af at spise - men ikke engang der vågnede han op - han græd bare og sov mens han spiste. Så det kan være lidt hårdt - da det oftest er om morgenen han er meget utilfreds og MEGET vågen når jeg også skal gøre Asta og Anton klar - give Anton morgenmad osv og der vil ARthur gerne ligge i arm og putte. Men jeg har jo ikke så mange arme:0)

Men som sagt så er han bare ikek tilfreds når han er vågen, han græder og piver - og det er sku frustrerende - håber det bare lige er en fase og snart er ovre.

Ellers er han nem - han spiser godt - sover godt - sover om natten kún vågen omkrin 0200-0300 for at spise og så er det op ved 0600, men der skal vi op og starte dagen, så det er perfekt.

Sp var her sidste tirsdag og der blev han vejet til 4500 gram ( fødsel 3684) og 55 cm ( fødsel 52) Så han tager på og er en meget fin dreng:0)

Nu til lidt billeder -

Knus fra mig

Hvor er han lækker.. kan godt følge dig, når du skriver, at han sov meget i starten.. han har jo lukket øjne på alle billederne.. haha.

Det må være hårdt med to pseudo-tvillinger. Du kan jo ikke rigtig synkronisere dem, som jeg gjorde med mine rigtige tvillinger. Dvs. de første 2 mdr, så havde de absolut ingen rytme.

Anmeld

16. maj 2011

K&S

Ih, hvor er han skøn  jeg elsker strithåret...!

Anmeld

16. maj 2011

Pigent

Valle81 skriver:

Hej alle sammen,

Nu til lidt billeder -

Knus fra mig

Hvor han bare sød(: 

Anmeld

16. maj 2011

Valle81

KaMa skriver:

Hvor er han lækker.. kan godt følge dig, når du skriver, at han sov meget i starten.. han har jo lukket øjne på alle billederne.. haha.

Det må være hårdt med to pseudo-tvillinger. Du kan jo ikke rigtig synkronisere dem, som jeg gjorde med mine rigtige tvillinger. Dvs. de første 2 mdr, så havde de absolut ingen rytme.

He he:0)

Billederne er fra i idag - han sover stadig det meste af dagen - mellem 20-22 timer i dågnet - så klager ikke - men tiden når han er vågen føles bare så laaaaaaaaaaaaaaaaang når han er så ked og utilfreds.

Ja de kan ikke synkroniseres, men Anton er så god og har fast rytme - sover fra 0830til 1000 og igen fra 15-1630 og kommer så i seng kl 2000 og står op kl 0600-0630. Og det at hans rytme er så klokkeklar, gør det hele lidt nemmere.

Nu har vi jo selv valgt at have Anton hjemme og ikke sende hamud - det gør det jo også hårdere for mig/os - men fx morgenproblemetvil joikke forsvinde - viskaljo alle spise morgenmadog gøres klar om Anton skal ivvs/dp eller Ej,for Asta skal i skole og jeg skal køre hende:0)

Men det går - jeg ved det er en periode - så er det ovre:0)

Knus

Anmeld

16. maj 2011

MariaJ

Nåååårh, hvor er han fin. Tænk at du allerede har en lille en igen. Jeg fik slet ikke sagt tillykke med ham, da han blev født, så ordentligt tillykke med ham. Dejlig børneflok du har.

Maria

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.