Vores tur til Disneyland :o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. maj 2011

piadas

Sofia skriver:

Det lyder som sådan en dejlig tur, og hvor klarede hun det bare flot skønne Ida, kan godt forstå du er stolt af hende. Tak for din lange beretning, det var spændende læsning, og når Alfred er ældre og måske endda har en lillebror eller søster vil vi da helt sikkert også til Disney Land, tak for inspirationen

Jamen, det var da så lidt - det kan helt klart anbefales!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2011

piadas

AnneBJ skriver:

Tak for beretningen Pia, hvor er jeg glad for det gik så godt!!

Ja tak til dessert-tallerknen siger jeg også! Mums! Hvor er Lea bare fiiin i prinsessekjole, det sprang mig lige i øjnene! 

Sidder og kommer helt til at glæde mig, til vi skal til Disneyland engang, jeg har jo været der i 2005 som au pair, men vi nåede kun at prøve Disneytoget før der var terrortrussel og det blev noget værre rod det hele!

Håber Ida-bassen tog dagen igår pænt trods stikkene, hun har i hvert det skønneste smil!!

Æv, hvor træls med terrortrussel! Der gik godt nok også soldater rundt med geværer både i Disneyland og ved Eiffeltårnet. Det har sikkert været pga. alt det med Bin Ladens død osv.

Hun ææælsker prinsessekjoler, så hun skulle selvfølgelig have den vildeste af dem alle sammen...den kostede også kun 70 euro.

Det smagte godt, men jeg havde kanondårlig samvittighed, da jeg spiste kagerne , men de smagte godt, og jeg blev enig med mig selv om, at jeg jo havde ferie, og så må man godt, må man ik'?

Hun klarede stikkene med bravour - ingen feber og kun lidt pylder, så jeg klager ikke!

Anmeld

17. maj 2011

piadas

DK skriver:

Skøn beretning! Det lyder bare som en hel fantastisk tur! Jeg er da ikke så lidt misundelig! Smart med baby-bytning i køerne!

Helt vildt gode billeder! Især det første fra bilen, der ser ungerne bare vildt glade og forventningsfulde ud!

Skønt at Ida bare opførte sig eksemplarisk! Det håber jeg også Richard gør når vi skal køre til Italien til sommer! Iflg.. google maps er vores tur lige 3 timer længere end jeres. Men det gik ok med ikke at overnatte på vej hjem? Vi overvejer at køre kl. 20 og så være der næste formiddag engang, men jeg ved skisme ikke om det er for langt?!? Ellers må vi jo holde ind på et hotel når vi eller Richard ikke kan mere!

Det var MEGASMART - de to store talte om det, hver gang vi stod i kø, at de kunne få en ekstra tur og undgå køen! De synes, det var alletiders, og det syntes vi også, for så var alle glade!

Det gik rigtig fint med at køre direkte hjem - det var nærmest nemmere, fordi Ida jo sov fra kl. 21.30 til kl. 1.45, da vi var hjemme, så vi holdt bare lige et par hurtige tissepauser, og det tager jo slet ikke så lang tid som amme- og spisepauserne! Det eneste trælse var at jeg var megatræt søndag, og er det stadig lidt - det skal lige indhentes igen. Det var også derfor, vi valgte overnatningen på vej derned, for jeg gad ikke bruge de første 2-3 dage på at indhente manglende søvn, når vi ikke havde længere tid dernede.

Jeg kan så slet heller ikke sove i bilen, mens Serdar kører og omvendt, men hvis Mikkel og dig kan det, kan det jo sagtens lade sig gøre at køre hele vejen derned og om natten, som du skriver. Der er jo slet heller ikke så meget trafik. 

Anmeld

17. maj 2011

piadas

Mettemus skriver:

Tak for en skøn og dejligt (!) lang beretning fra det franske! Hvor er det bare nogle seje unger du har dig. SÅ flot at de alle tre klarede turen uden problemer. Det lyder som om det er en ret perfekt måde at holde ferie med børn på - på deres præmisser og i deres tempo hvor i også har fået noget ud af det

Dejlige billeder som altid - smukke, smukke unger

Hvordan klarede Ida-musen stikkene?

Det var helt vildt godt, for det var jo Djurs Sommerland x 100 + både udendørs og indendørs swimming pool i et. Så det var jo nærmest charterferie, hvor man kom i sommerland hver dag.

Når vi havde været i Disneyland om dagen, tog Serdar de to store med ned at bade om aftenen, mens jeg havde lidt alenetid med Ida, så hun også fik lidt opmærksomhed, så det var helt perfekt.

Hun klarede det til UG og slange. Hun græd, da hun fik nr. 2, men ingen feber - kun lidt pylder igår aftes og lidt i formiddags, men det var vist det!

Anmeld

17. maj 2011

piadas

rikkekrogh skriver:

Hey... du spørger bare. John har barsel i september måned, så der planlægger vi at tage afsted... måske bliver det kun i tre uger - ved det ik helt

Kender ingen dernede og skal bare slentre rundt og være familie - og det er ikke engang ret dyrt. Norweigian flyver derned og leje af et hus i tre uger koster en 10- 15000 kr... det er ok rimeligt synes jeg. 

Så vi skal bare være FAMILIE

Dejligt! Det lyder billigt, men det er jo selvfølgelig også september og ikke midt i højsæsonen. Men det gør jo ingenting - vejret er jo stadig dejligt, og børnene kan bedre klare varmen.

Skønt med tre uger helliget familien!

Anmeld

17. maj 2011

DK

piadas skriver:

Det var MEGASMART - de to store talte om det, hver gang vi stod i kø, at de kunne få en ekstra tur og undgå køen! De synes, det var alletiders, og det syntes vi også, for så var alle glade!

Det gik rigtig fint med at køre direkte hjem - det var nærmest nemmere, fordi Ida jo sov fra kl. 21.30 til kl. 1.45, da vi var hjemme, så vi holdt bare lige et par hurtige tissepauser, og det tager jo slet ikke så lang tid som amme- og spisepauserne! Det eneste trælse var at jeg var megatræt søndag, og er det stadig lidt - det skal lige indhentes igen. Det var også derfor, vi valgte overnatningen på vej derned, for jeg gad ikke bruge de første 2-3 dage på at indhente manglende søvn, når vi ikke havde længere tid dernede.

Jeg kan så slet heller ikke sove i bilen, mens Serdar kører og omvendt, men hvis Mikkel og dig kan det, kan det jo sagtens lade sig gøre at køre hele vejen derned og om natten, som du skriver. Der er jo slet heller ikke så meget trafik. 

Ork, når Mikkel sover så falder jeg næsten i søvn bare vi skal ned i Brugsen. RET pinligt når vi har kørt i hans åbne bil...

Anmeld

17. maj 2011

Mettemus

piadas skriver:

Det var helt vildt godt, for det var jo Djurs Sommerland x 100 + både udendørs og indendørs swimming pool i et. Så det var jo nærmest charterferie, hvor man kom i sommerland hver dag.

Når vi havde været i Disneyland om dagen, tog Serdar de to store med ned at bade om aftenen, mens jeg havde lidt alenetid med Ida, så hun også fik lidt opmærksomhed, så det var helt perfekt.

Hun klarede det til UG og slange. Hun græd, da hun fik nr. 2, men ingen feber - kun lidt pylder igår aftes og lidt i formiddags, men det var vist det!

Hun lyder som den sejeste lille pige nogensinde - både vaccination og ferie tager hun i stiv arm, sejt sejt sejt!

Og må jeg i øvrigt lige kommentere din "jeg er for kendt til det her sted"-familie - fedt billede med solbriller und alles

Anmeld

17. maj 2011

piadas

Mettemus skriver:

Hun lyder som den sejeste lille pige nogensinde - både vaccination og ferie tager hun i stiv arm, sejt sejt sejt!

Og må jeg i øvrigt lige kommentere din "jeg er for kendt til det her sted"-familie - fedt billede med solbriller und alles

Ja, ik'! Jeg synes også, det er et af de sejeste billeder!

Anmeld

17. maj 2011

CA

Dejligt at høre det gik godt! Det virker også til at være planlagt ret godt

De to store ser bare så dejligt forventningsfulde ud!! Det må ha været super fedt for dem! 

Velkommen hjem - og velkommen tilbage på baby 

Anmeld

18. maj 2011

DK

DK skriver:

Ork, når Mikkel sover så falder jeg næsten i søvn bare vi skal ned i Brugsen. RET pinligt når vi har kørt i hans åbne bil...

Hmm... jeg mener vist: når Mikkel KØRER!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.