DK skriver:
Skøn beretning! Det lyder bare som en hel fantastisk tur! Jeg er da ikke så lidt misundelig! Smart med baby-bytning i køerne!
Helt vildt gode billeder! Især det første fra bilen, der ser ungerne bare vildt glade og forventningsfulde ud!
Skønt at Ida bare opførte sig eksemplarisk! Det håber jeg også Richard gør når vi skal køre til Italien til sommer! Iflg.. google maps er vores tur lige 3 timer længere end jeres. Men det gik ok med ikke at overnatte på vej hjem? Vi overvejer at køre kl. 20 og så være der næste formiddag engang, men jeg ved skisme ikke om det er for langt?!? Ellers må vi jo holde ind på et hotel når vi eller Richard ikke kan mere!
Det var MEGASMART - de to store talte om det, hver gang vi stod i kø, at de kunne få en ekstra tur og undgå køen!
De synes, det var alletiders, og det syntes vi også, for så var alle glade!
Det gik rigtig fint med at køre direkte hjem - det var nærmest nemmere, fordi Ida jo sov fra kl. 21.30 til kl. 1.45, da vi var hjemme, så vi holdt bare lige et par hurtige tissepauser, og det tager jo slet ikke så lang tid som amme- og spisepauserne!
Det eneste trælse var at jeg var megatræt søndag, og er det stadig lidt - det skal lige indhentes igen. Det var også derfor, vi valgte overnatningen på vej derned, for jeg gad ikke bruge de første 2-3 dage på at indhente manglende søvn, når vi ikke havde længere tid dernede.
Jeg kan så slet heller ikke sove i bilen, mens Serdar kører og omvendt, men hvis Mikkel og dig kan det, kan det jo sagtens lade sig gøre at køre hele vejen derned og om natten, som du skriver. Der er jo slet heller ikke så meget trafik. 
Anmeld