kan veer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. maj 2011

twiggi

Tina&Daniel skriver:

.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2011

twiggi

STN skriver:

Ja, umiddelbart ville jeg sige, at det lyder som veer, som stille og roligt er gået i gang...... har hørt at veer i starten kan føles som slemme menstruationssmerter...

Så kan det være du bliver mor i dag???

jaaa eller imorgen eller overmorgen 

Anmeld

16. maj 2011

Topp

NinaSophia skriver:

lige præcis

det ville være dejligt.
over et døgn er det i hvert fald blevet meget værrer, og jeg kan på minuttet sige hvornår der kommer en 've' .

ihhh hvor spændende - sad selv lige og læste min FB - uhhh det er så stort... ALT held og lykke med det hele

Anmeld

16. maj 2011

twiggi

TbCp skriver:

Sådan startede mine veer ihvertfald.

goodie

Anmeld

16. maj 2011

MIWULA

NinaSophia skriver:

godt gøre ondt som i mens smerter og stadig komme omkring hver 10. minut? 
igår havde jeg en masse murren og uro i underlivet, og har sovet fra kl 3-7 i nat, idag er det meget værrer, kan ikke se tv pga den smerte der kommer og svarer til slemme mens smerter. kommer hver 10. min..

plukkeveer, veer, opstartsveer eller hvad dælen er det?

Det har gradvist taget til over formiddagen... har kun ligget på sofaen..

Nina 40+1

Jeg blev sat igang men mine veer startet meget stille og roligt først med niven i underlivet også veer senere hvor der nok oz var ca 10 min imellem og var milde men kunne mærkes også går det eller stille og roligt frem af.   for der sker noget snart glæder mig til og se hva der gemmer sig inde i den finde mave.  Held og lykke og en masse ve-støv.

Anmeld

16. maj 2011

twiggi

har lige talt med FG, jeg har veer, og det er normalt at det små niver og føles som mens. smerter når de kommer ved 10 min. mellemrum. Sååå.. veer har jeg

hvor er det syret..

Anmeld

16. maj 2011

henh01

NinaSophia skriver:

har lige talt med FG, jeg har veer, og det er normalt at det små niver og føles som mens. smerter når de kommer ved 10 min. mellemrum. Sååå.. veer har jeg

hvor er det syret..

Anmeld

16. maj 2011

Tina&Laura

NinaSophia skriver:

hvor er det syret..

NICE!
.. 

Anmeld

16. maj 2011

MIWULA

NinaSophia skriver:

hvor er det syret..

Ihhh hvor dejligt.

Anmeld

16. maj 2011

FruHolm <3

NinaSophia skriver:

hvor er det syret..

Ihh hvor dejligt

glæder mig til at høre mere og se vidunderet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.