kan veer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.644 visninger
46 svar
0 synes godt om
16. maj 2011

twiggi

godt gøre ondt som i mens smerter og stadig komme omkring hver 10. minut? 
igår havde jeg en masse murren og uro i underlivet, og har sovet fra kl 3-7 i nat, idag er det meget værrer, kan ikke se tv pga den smerte der kommer og svarer til slemme mens smerter. kommer hver 10. min..

plukkeveer, veer, opstartsveer eller hvad dælen er det?

Det har gradvist taget til over formiddagen... har kun ligget på sofaen..

Nina 40+1

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2011

Tina&Laura

NinaSophia skriver:

igår havde jeg en masse murren og uro i underlivet, og har sovet fra kl 3-7 i nat, idag er det meget værrer, kan ikke se tv pga den smerte der kommer og svarer til slemme mens smerter. kommer hver 10. min..

Nina 40+1

Alså min opstartsveer (fik taget vandet, her mener jeg de allerførste veer jeg fik) føles som mens-smerter. 
Du kan jo altid ringe til FG og fortælle hvordan det har været/er og så kan de fortælle hvad du skal holde øje med  .. 

Anmeld

16. maj 2011

Topp

NinaSophia skriver:

Nina 40+1

det kunne sagens lyde som opstart til fødsel - intavallerne bliver kortere og tiden de varer bliver længere og ikke mindst mere smertefuld.

for der er gang i noget - mooon ikk der er

Anmeld

16. maj 2011

Sitrani

NinaSophia skriver:

Nina 40+1

Ja, umiddelbart ville jeg sige, at det lyder som veer, som stille og roligt er gået i gang...... har hørt at veer i starten kan føles som slemme menstruationssmerter...

Så kan det være du bliver mor i dag???

Anmeld

16. maj 2011

TbCp

NinaSophia skriver:

Nina 40+1

Sådan startede mine veer ihvertfald.

Anmeld

16. maj 2011

twiggi

Tina&Daniel skriver:

Alså min opstartsveer (fik taget vandet, her mener jeg de allerførste veer jeg fik) føles som mens-smerter. 
Du kan jo altid ringe til FG og fortælle hvordan det har været/er og så kan de fortælle hvad du skal holde øje med  .. 

okay lyder altså godt.

Anmeld

16. maj 2011

Ryberg

altså Lasses fødsel var alt andet end normalt efter min mening, men kan da huske en ting..

jeg blev sat igang med en stik pille.. og efter nogle timer, fik jeg den der murren, mens ting i underlivet hver 10 minut, og den tiltog i løbet af nogle timer... det foregik fra kl.13-17 ca. der tog jeg så ind på sygehuset fordi det gjorde naller og der fik jeg morfin...

kl.00.00 gik vandet...

Men det kunne da godt lyde som noget optræk veer du har?

Jeg fik voldsom (undskyld) skidetrang.. følte jeg skulle på toilet hele tiden da jeg havde dem...

Anmeld

16. maj 2011

Tina&Laura

NinaSophia skriver:

okay lyder altså godt.

.. 

Anmeld

16. maj 2011

henh01

hejsa

det lyder meget rigtigt. Jeg synes du skal ringe til FG og få kørt en strimmel - særligt hvis du er første gangs gravid

Anmeld

16. maj 2011

twiggi

Topp skriver:

det kunne sagens lyde som opstart til fødsel - intavallerne bliver kortere og tiden de varer bliver længere og ikke mindst mere smertefuld.

for der er gang i noget - mooon ikk der er

lige præcis

det ville være dejligt.
over et døgn er det i hvert fald blevet meget værrer, og jeg kan på minuttet sige hvornår der kommer en 've' .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.