Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg mistede lige overblikket over hvad der er solgt, så du må lige sige hvis noget af følgende er solgt:
Billede 1, 3, 4, 5, 7 og 11 . Samlet pris for dette?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Luna F. skriver: Jeg mistede lige overblikket over hvad der er solgt, så du må lige sige hvis noget af følgende er solgt: Billede 1, 3, 4, 5, 7 og 11 . Samlet pris for dette?
1,3,4,5 og 7 er desværre lige solgt.. nr 11 venter jeg stadig svar fra mulleunge..
Den lykkelige skriver: Jamen så betaler jeg bare porto
Jamen så betaler jeg bare porto
Ej .. så tjener du jo intet på dem :/ hvor i verden bor du ? måske vi kunne mødes ..
Mulleunge skriver: Ej .. så tjener du jo intet på dem :/ hvor i verden bor du ? måske vi kunne mødes ..
Har lige kigget og porto er 35 kr.. så kunne vi dele den.. ellers bor jeg i kalundborg.. Har lige lagt meget mere ind.. måske der var andet der kunne friste.. ellers kig under mine salgs annoncer.. der har jeg også bukser, bluser og masser af body'er.. kan sende optil et kg for 46 kr porto.. Sælger meget billigt Skal bare af med det
Den lykkelige skriver: Har lige kigget og porto er 35 kr.. så kunne vi dele den.. ellers bor jeg i kalundborg.. Har lige lagt meget mere ind.. måske der var andet der kunne friste.. ellers kig under mine salgs annoncer.. der har jeg også bukser, bluser og masser af body'er.. kan sende optil et kg for 46 kr porto.. Sælger meget billigt Skal bare af med det
syntes at det er svært at bedømme størrelser på nettet, nogle er større og nogle mindre i størrelsen .. Jeg tænker lidt over det med de to, syntes også det er skørt hvis du betaler porto så tjener du intet og vi bor desværre ikke tæt da jeg er fra københavn ..
Mulleunge skriver: syntes at det er svært at bedømme størrelser på nettet, nogle er større og nogle mindre i størrelsen .. Jeg tænker lidt over det med de to, syntes også det er skørt hvis du betaler porto så tjener du intet og vi bor desværre ikke tæt da jeg er fra københavn ..
Ok det bare i orden.. men vi kan så sige 60 kr.. så har jeg da tjent lidt.. Hvad siger du til det??
Den lykkelige skriver: Ok det bare i orden.. men vi kan så sige 60 kr.. så har jeg da tjent lidt.. Hvad siger du til det??
jeg har faktisk set nogle af dine andre ting og de er også vildt søde .. kan godt li din bluse i strl. 62 med plus bjørn og dine stribede bukser, så vil nok hellere vente til næste måned og købe lidt mere (:
Mulleunge skriver: jeg har faktisk set nogle af dine andre ting og de er også vildt søde .. kan godt li din bluse i strl. 62 med plus bjørn og dine stribede bukser, så vil nok hellere vente til næste måned og købe lidt mere (:
men er den fra h&m for de er ret små i størrelsen ..
Ok du skal være velkommen
Mulleunge skriver: men er den fra h&m for de er ret små i størrelsen ..
Ved ikke lige helt præcis hvilke du mener.. men hvis det er dem jeg tror så er det ikke..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128