Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Eller.. jeg har lige kigget lidt .. Og hvis det er muligt vil jeg nok gerne købe: bukser, kort ærmet bluser, langærmet bluser, lang body, kort body, natdragter, heldragter, tykke bluser, sokker, strømpebukser. i str 56 og 62 ;D
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
170811 skriver: Er der mulighed for at det kan sendes? Og skal det sælges samlet? Eller kan jeg sige at jeg gerne vil købe alt i str 56 og 62?
Er der mulighed for at det kan sendes?
Og skal det sælges samlet? Eller kan jeg sige at jeg gerne vil købe alt i str 56 og 62?
jeg vil gerne sende det men du betaler bare selv for det.
det er begrænset hvor meget der er i 50 og 68..jeg ville være super glad hvis du gad tage det hele samlet.. jeg bruger stadig 68 så det er kun lidt der er ..primær er 56 og 62..
hvor bor du henne.. kan høre min mand og han kan få firmaet til at fragte det måske..
kast lige et brev hvis du er interesseret!! mangler du ellers noget?
170811 skriver: Eller.. jeg har lige kigget lidt .. Og hvis det er muligt vil jeg nok gerne købe: bukser, kort ærmet bluser, langærmet bluser, lang body, kort body, natdragter, heldragter, tykke bluser, sokker, strømpebukser. i str 56 og 62 ;D
jeg vil gerne tage det fra det er max 10 ting så det ændre ik så meget!!
jeg skal fjerne de 2 andre str.
hvid u forsat er interesseret!!
Hej
Er ikke interesseret alligevel, min kæreste vil åbenbart ikke købe brugt tøj Mærkelige mænd altså... Men det er jo også hans penge, så må jo lytte til ham :p
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128