Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Baby-støv skriver: Jamen jeg skal først lige have overtalt manden... Han er ikk lige helt med på.... Jaah det er to drenge...
Jamen jeg skal først lige have overtalt manden... Han er ikk lige helt med på.... Jaah det er to drenge...
er det prisen eller tøjet?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
karina pigen skriver: er det prisen eller tøjet?
Det er prisen... Jeg ved godt det er billigt, men vi er begge på SU og pengene er stramt i denne her måned..
Baby-støv skriver: Det er prisen... Jeg ved godt det er billigt, men vi er begge på SU og pengene er stramt i denne her måned..
Hvad siger du til at vi giver 250kr hver og så deler vi bunken..
BabyBambi skriver: Hvad siger du til at vi giver 250kr hver og så deler vi bunken..
jamen du kan da bare tage den, søde. Hvis du vil have den... For det bliver nok ikk i denne her måned... regninger
Baby-støv skriver: jamen du kan da bare tage den, søde. Hvis du vil have den... For det bliver nok ikk i denne her måned... regninger
Jeg tror nu heller ikke lige jeg har råd til at betale det hele lige i den her måned, har næsten lige brugt 1000kr på babytøj til bettemanden...
BabyBambi skriver: Jeg tror nu heller ikke lige jeg har råd til at betale det hele lige i den her måned, har næsten lige brugt 1000kr på babytøj til bettemanden...
Okay.. Det går hurtigt....
Men vi kan da lige snakke om det på næste torsdag..
jaaa det dyrt med de små.. hehe..
går næsten ud fra i kender hinanden...
karina pigen skriver: jeg har en masse drengetøj i str 50-68, har taget lidt billeder af det!! der er mest i 62 og løbende kommer der mere og mere 68, det er den str vi bruger nu!! jeg har en hel sæk fyld med tøj af forskellige mærker.. byd endelig!! det skal væk... der er bluser bukser heldragter nat dragter bodyer sko sutsko nyt såvel som brugt!!!
jeg har en masse drengetøj i str 50-68, har taget lidt billeder af det!!
der er mest i 62 og løbende kommer der mere og mere 68, det er den str vi bruger nu!!
jeg har en hel sæk fyld med tøj af forskellige mærker.. byd endelig!!
det skal væk...
der er bluser bukser heldragter nat dragter bodyer sko sutsko
nyt såvel som brugt!!!
mor til lille emma skriver: Hvad vil det koste at sende ca?
Hvad vil det koste at sende ca?
den vejer efterhåndet et par kg hvis ik mere.. vil gerne tjekke det..
ellers skal jeg til århus den 5.
6 kg koster f.eks 105 at sende 90 uden omdelling og forsikring
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128