glæden blev kort

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

510 visninger
5 svar
0 synes godt om
16. maj 2011

salix

for godt 3 uger siden testede jeg positivt selv om jeg i følge lægeren ikke skulle kunne blive gravid.... vi var i totalt ekstase her hjemme og alle symptomerne kom.

men efter 3 uger altså var jeg i ca uge 8 kom mens... jeg har styrtblødt i godt 2 døgn og selv om det stoppede lige så pludselig som det kom tog det babydrømmen med....

øv bøv...ville bare lige dele med jer dejlige kvinder...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2011

linefun

Vil ikke bare lade dit indlæg gå forbi uden at sende et

Håber heldet er med jer igen
Må spørge, hvorfor lægen ikke mener du kan blive gravid??

salix skriver:

for godt 3 uger siden testede jeg positivt selv om jeg i følge lægeren ikke skulle kunne blive gravid.... vi var i totalt ekstase her hjemme og alle symptomerne kom.

men efter 3 uger altså var jeg i ca uge 8 kom mens... jeg har styrtblødt i godt 2 døgn og selv om det stoppede lige så pludselig som det kom tog det babydrømmen med....

Anmeld

16. maj 2011

musse1

salix skriver:

ville ik lige smutte forbi, uden at give en masse trøste kram til dig/jer. for hvor er det hårdt, at du nu har mistet igen, håber og krydser finger, for det hurtigt lykkes igen, med en positiv gravidtestest

Anmeld

16. maj 2011

salix

linefun skriver:

Vil ikke bare lade dit indlæg gå forbi uden at sende et

Håber heldet er med jer igen
Må spørge, hvorfor lægen ikke mener du kan blive gravid??

det mener de ikke jeg kan fordi jeg har rigtig meget arvæv på mine æggeleder efter cyster...

Anmeld

16. maj 2011

linefun

salix skriver:

det mener de ikke jeg kan fordi jeg har rigtig meget arvæv på mine æggeleder efter cyster...

Okay, det lyder da væmmeligt
Men alt tyder jo så på du KAN blive gravid - så held og lykke

Anmeld

16. maj 2011

salix

ja vi håber bestemt på at det vil lykkedes og tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.