Drengetøj købes!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. maj 2011

Multebær

karina pigen skriver:

skal nok prøve at få taget lidt flere af billeder som viser det mere.!!

wow hvor har du meget. Hviken størrelse er din Felix egentlig nu Karina?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2011

Mettemus

Jeg har også et par salgsannoncer herine, der er nok mest i str. 56, men prøv at kigge om der skulle være noget!

Knus til jer

Anmeld

17. maj 2011

DK

Jeg har sådan en body her i str. 62. Richard havde den på i forgårs og med hans 68 cm er den efterhånden lidt kort i ærmerne. Jeg ville ØNSKE han kunne bruge den lidt længere men desværre:

http://www.houseofkids.dk/pi/Grøn-stribet-øko-body-fra-Ej-sikke-lej-1-mdr-56-cm_114213_2761.aspx 

Grøn stribet øko body fra Ej sikke lej

Vasket i neutral, og fra dyre og røgfrit hjem. Den er brugt "almindeligt". Den er fin og uden pletter, men der lidt fnuller, men det er ikke meget.

Anmeld

17. maj 2011

karina pigen

Multebær skriver:

wow hvor har du meget. Hviken størrelse er din Felix egentlig nu Karina?

han er primær 68

Anmeld

17. maj 2011

DK

Jeg har også en lyseblå IdaT body med lange ærmer, med den grå haj på i str. 68? Men den er nærmere 62/68 synes jeg. Men Richard har også meeega lange arme, he he

Altså bodyen er blå som vist, men med hajen som i t-shirten. Og så med lange ærmer.

Anmeld

17. maj 2011

AnneBJ

DK skriver:

Jeg har sådan en body her i str. 62. Richard havde den på i forgårs og med hans 68 cm er den efterhånden lidt kort i ærmerne. Jeg ville ØNSKE han kunne bruge den lidt længere men desværre:

http://www.houseofkids.dk/pi/Grøn-stribet-øko-body-fra-Ej-sikke-lej-1-mdr-56-cm_114213_2761.aspx 

Grøn stribet øko body fra Ej sikke lej

Vasket i neutral, og fra dyre og røgfrit hjem. Den er brugt "almindeligt". Den er fin og uden pletter, men der lidt fnuller, men det er ikke meget.

Hva skal du ha' for'n?

Anmeld

17. maj 2011

AnneBJ

DK skriver:

Jeg har også en lyseblå IdaT body med lange ærmer, med den grå haj på i str. 68? Men den er nærmere 62/68 synes jeg. Men Richard har også meeega lange arme, he he

Altså bodyen er blå som vist, men med hajen som i t-shirten. Og så med lange ærmer.

Pris?

Anmeld

17. maj 2011

DK

Pas! Det ved jeg ikke. Jeg gav 189 kr fra ny, men ser du kan få den på nettet for 179.

Øhhh.... 50 kr? 100 kr. inkl. porto hvis du tager begge to?

Anmeld

17. maj 2011

AnneBJ

DK skriver:

Pas! Det ved jeg ikke. Jeg gav 189 kr fra ny, men ser du kan få den på nettet for 179.

Øhhh.... 50 kr? 100 kr. inkl. porto hvis du tager begge to?

Anmeld

21. maj 2011

karina pigen

jeg tog lige lidt billeder..

det er str 62 og 68.

noget brugt noget aldrig brugt men vasket

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.