Drengetøj købes!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.446 visninger
26 svar
0 synes godt om
16. maj 2011

AnneBJ

Gørlz! 

Jeres poder bliver jo flashet i det skønneste tøj - hvis I vil af med noget så giv lige lyd!

Pt. søger jeg langærmede bodyer i friske, klare farver - er ligeglad med mærker, bare farverne er flotte!

Og skulle nogle have et par overalls, evt. "de stribede" liggende til salg, har det også interesse!

Str. 62 og opefter!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2011

Sofia

Hej Anne, jeg tror Alfred og Felix følges ad i størrelserne, så kan desværre ikke sælge dig noget. Men håber du finder noget

Anmeld

16. maj 2011

AnneBJ

Sofia skriver:

Hej Anne, jeg tror Alfred og Felix følges ad i størrelserne, så kan desværre ikke sælge dig noget. Men håber du finder noget

Ja det lød det til på det indlæg du lavede den anden dag! Store unger! Er han blevet vejet idag, din lille lækkerhed?

Anmeld

16. maj 2011

karina pigen

AnneBJ skriver:

Gørlz! 

Jeres poder bliver jo flashet i det skønneste tøj - hvis I vil af med noget så giv lige lyd!

Pt. søger jeg langærmede bodyer i friske, klare farver - er ligeglad med mærker, bare farverne er flotte!

Og skulle nogle have et par overalls, evt. "de stribede" liggende til salg, har det også interesse!

Str. 62 og opefter!

jeg har en masse!!!!!!

Anmeld

16. maj 2011

karina pigen

AnneBJ skriver:

Gørlz! 

Str. 62 og opefter!

jeg har jo fået masse, købt en masse og har ryddet op idet hele, så har en del tilbage!!!

Anmeld

16. maj 2011

AnneBJ

Yay!! Orker du at tage billeder? Jeg er meget interesseret! Både i nyt og brugt!

Anmeld

16. maj 2011

karina pigen

kig under mine annocer/debatter der er lidt billeder

Anmeld

16. maj 2011

karina pigen

skal nok prøve at få taget lidt flere af billeder som viser det mere.!!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

16. maj 2011

AnneBJ

Ih hvor er der meget fint - kan jeg lokke dig til at tage nogle billeder af langærmede bodyer og af smækbukserne? Hvad tænker du prismæssigt?

Anmeld

17. maj 2011

Sofia

AnneBJ skriver:

Ja det lød det til på det indlæg du lavede den anden dag! Store unger! Er han blevet vejet idag, din lille lækkerhed?

Ja desværre - ville ellers rigtig gerne hjælpe dig, nu du var så sød til at hjælpe med tøj til Alfred, men det er jo svært når de er samme størrelse de små bavianer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.