Klapvogn????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. november 2008

SaNiNa

starsofheaven skriver:

okay og de havde den der citycross?

ja det var osse city croos

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2008

GitteJ

hej.
jeg har en emmaljunga city cross til salg. den er helt som ny, max brugt 10 gange. den er sort.
det er en super lækker vogn. jeg sælger den kun forbi jeg har fået en anden en i gave...
ring til mig hvis du er interesseret i at købe. koster 3000 kr incl regnslag og forlæder.
billeder kan også mailes.
mvh gitte 26390072

Anmeld

13. november 2008

starsofheaven

GitteJ skriver:

hej.
jeg har en emmaljunga city cross til salg. den er helt som ny, max brugt 10 gange. den er sort.
det er en super lækker vogn. jeg sælger den kun forbi jeg har fået en anden en i gave...
ring til mig hvis du er interesseret i at købe. koster 3000 kr incl regnslag og forlæder.
billeder kan også mailes.
mvh gitte 26390072

Okay, vil du sende billeder til min mail? micheleb@ofir.dk

Anmeld

13. november 2008

starsofheaven

Noah08 skriver:

Ja der er mange ting at tage stilling til og hvad er lige det rigtige
du kan sagtens både pille bøjlen og det der går mellem benene af det er bare lige en skrue. city cross som du kigger på vejer lidt mindre end fx cerox, en ting cc ikke har er vendbart styr og det synes jeg er rigtig dejligt at have. Jeg har ikke valgt lufthjul på klapvognen af hensyn til ikke at skulle punktere, men de hjul uden luft er stadig lidt bløde i det så vognen ikke er hård at køre med, så det synes jeg klart du skal vælge. Nu lyder jeg måske lidt som en sælger men kender bare til tingene igennem mit job. Og så er jeg selv lidt kræsen for som du siger vil man helst det bedste for den lille guldklump

nej det er der ikke, men hvis det er kan man jo vende overdelen så Josephine både kigger ud og kan også kigge på mig hvis du forstår... men jeg vælger også hjul der er punteringsfrie.. har punkteret nogle gange med barnevognen og det er surt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.